Nee, fiets is kapot.quote:
Ja kan ook nog. Misschien kom ik dan wel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan met de busOf ben je bang voor aanslagen?
Een bloederige Passion zou wel wat realistischer zijnquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan met de busOf ben je bang voor aanslagen?
Kan je niets zinnigs over zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een bloederige Passion zou wel wat realistischer zijn
Ik verwacht dat er verder niks zal gebeuren
Elke keer na een aanslag wordt er hysterisch gedaan over alle evenementen, tot nu toe is dat altijd goed verlopen. Natuurlijk kan er altijd wat gebeuren, maar het risico is niet anders dan andere jaren of dan bij de intocht van Sinterklaas (al zou ik die nog als risicovoller zien).quote:
Het is wel druk een christelijk Paasfeest. En er is wel meer risico want IS heeft gezegd : "We beloven jullie donkere dagen. En wat jullie staat te wachten, zal nog zwaarder en bitterder zijn, als Allah het belieft."quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Elke keer na een aanslag wordt er hysterisch gedaan over alle evenementen, tot nu toe is dat altijd goed verlopen. Natuurlijk kan er altijd wat gebeuren, maar het risico is niet anders dan andere jaren of dan bij de intocht van Sinterklaas (al zou ik die nog als risicovoller zien).
Voor media-aandacht is een live uitzending ideaal, maar ik zie niet in waarom dit jaar het risico groter zou zijn. Zo'n aanslag vereist iig enige voorbereiding, dus de aanslagen in België hebben de kans naar mijn idee de kans niet vergroot.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is wel druk een christelijk Paasfeest. En er is wel meer risico want IS heeft gezegd : "We beloven jullie donkere dagen. En wat jullie staat te wachten, zal nog zwaarder en bitterder zijn, als Allah het belieft."
Ja dat is waar. Dus wie komt er morgen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Voor media-aandacht is een live uitzending ideaal, maar ik zie niet in waarom dit jaar het risico groter zou zijn. Zo'n aanslag vereist iig enige voorbereiding, dus de aanslagen in België hebben de kans naar mijn idee de kans niet vergroot.
Gezien de media-aandacht zal waarschijnlijk Gordon of Peter R. de Vries een aanslag komen plegen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Dus wie komt er morgen?
Geen idee. Hoeveel mensen worden er verwacht?quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:18 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe laat zal het Eemplein vol staan, denken jullie?
Zolang ze alleen van hunzelf de nieuwe messias proberen te maken vind ik het niet ergquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:23 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Gezien de media-aandacht zal waarschijnlijk Gordon of Peter R. de Vries een aanslag komen plegen.
Het is iig wel duidelijk hoe Jezus het podium gaat bereikenquote:Op donderdag 24 maart 2016 09:19 schreef Paul het volgende:
Kan je uberhaupt wel wat zien als bezoeker, lijkt wel of het podium helemaal in het water staat
[ afbeelding ]
Het absolute hoogtepunt van alle passions tot nu toequote:
Deze vond ik eerlijk gezegd juist vrij matig, in de hofvijver en de Erasmusbrug vond ik veel betere afsluitingen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het absolute hoogtepunt van alle passions tot nu toe.
Vind het maar een stomme locatie. Eerst heb je water, dan heb je daaromheen de rails van de camera en daarachter kan je staan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:59 schreef Roguee het volgende:
Gister kon je nog op de brug staan, deze is inmiddels afgesloten. Ik weet niet of deze vanavond toch open is. Wat ik wel weet is dat je lekker op tijd moet komen wil je het een beetje goed kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |