abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218453161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 16:28 schreef Apekoek het volgende:

[..]
De foto’s zijn inmiddels gemaakt, binnenkort ga ik ze uploaden.
Ik neem aan dat je het de laatste tijd druk gehad hebt en daarom nog niet aan uploaden toegekomen bent?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 augustus 2025 @ 09:26:32 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_218465869
Vandaag heeft Sanne Meijer op de Wereldspelen in China brons gepakt (jammer, want als regerend meervoudig wereldkampioene was ze wel de favoriet) op het onderdeel 'wakeboard cable'. Ik had de hoop op goud, dat kon de hype wat vergroten, maar wie weet kan dit ook een mooie boost zijn in de algemene waterskikabelbaantrekmotorverkoop :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218487238
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 09:26 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag heeft Sanne Meijer op de Wereldspelen in China brons gepakt (jammer, want als regerend meervoudig wereldkampioene was ze wel de favoriet) op het onderdeel 'wakeboard cable'. Ik had de hoop op goud, dat kon de hype wat vergroten, maar wie weet kan dit ook een mooie boost zijn in de algemene waterskikabelbaantrekmotorverkoop :Y
Dat kan de populariteit zeker verhogen. Het is alleen de vraag of het apparaat nog een beetje opstart na 20+ jaar.

Er zijn inmiddels ook veel moderner apparaten natuurlijk met een eigen kleine fusiereactor voor de stroomvoorziening. Ook daar heeft elektrisch dus de toekomst zo blijkt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_218860376
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:59 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je het de laatste tijd druk gehad hebt en daarom nog niet aan uploaden toegekomen bent?
Ben er nog even mee bezig, mijn wifi lag er even uit. Ik kijk er binnenkort weer even naar hoe we het in gang kunnen gaan zetten. Er is dus al wel enige aanstalten gemaakt.
pi_218875797
:D
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')