Ik vind jouw signature maar stom. Dat is echt zo'n incrowd-grapje waar alleen jij om kan lachen.quote:
Ik schaam me niet snel, maar als ik zoiets niet-grappigs zou posten zou ik toch hopen dat niemand het gelezen had, ook al boeit het natuurlijk geen ster wat mensen op een forum van je vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Schamen om posts op een internetforum is alleen besteed aan grote debielen. Dus het is te hopen voor jou dat je dat ook niet doet.
Ik heb een vriend die echt geen bananen kan hebben. Als je ze alleen al dichtbij houdt gaat hij bijna over zijn nek. Heb nog nooit iemand zo zien reageren door normaal voedsel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iedereen mag wel iets hebben wat hij/zij niet 'lust', vind ik. Het niet lusten van bananen vind ik wel opvallend echter (heb zoiets nooit eerder gehoord en ik vind bananen zelf erg lekker).
Kopsterk, ga er toch niet op in.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik schaam me niet snel, maar als ik zoiets niet-grappigs zou posten zou ik toch hopen dat niemand het gelezen had, ook al boeit het natuurlijk geen ster wat mensen op een forum van je vinden.
Je gaf 'niet-grappigheid' een nieuwe dimensie.
Geschorst.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zit Kuijt op de tribune? Hij moet Feyenoord kampioen maken
Hij is geschorst.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zit Kuijt op de tribune? Hij moet Feyenoord kampioen maken
Ik heb precies hetzelfde zoals ik al eerder zei. Ben dus niet de enige.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die echt geen bananen kan hebben. Als je ze alleen al dichtbij houdt gaat hij bijna over zijn nek. Heb nog nooit iemand zo zien reageren door normaal voedsel.
Wat vind je er dan zo ranzig aan? Ik lust echt geen champignons maar het boeit me niet als iemand anders het eet. En ik eet ze zelf ook wel als het écht écht moet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde zoals ik al eerder zei. Ben dus niet de enige.
Ik krijg kokhalsneigingen van de geur. Geur is heel bepalend of je iets wel of niet wilt eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je er dan zo ranzig aan? Ik lust echt geen champignons maar het boeit me niet als iemand anders het eet. En ik eet ze zelf ook wel als het écht écht moet.
Haha dacht je dit echt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat iedereen boven de 12 dat had eigenlijk.
Dat heb ik bij de meeste vis- en notenkraampjes.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik krijg kokhalsneigingen van de geur. Geur is heel bepalend of je iets wel of niet wilt eten.
Sushi is zo'n containerbegrip, lust je alle sushi niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik lust eigenlijk alles. Heb geen enkel voedsel wat ik écht helemaal niet lust.
Oke behalve sushi dan, maar dat is ook gewoon echt ranzig.
Geen idee, één keer geprobeerd en toen lustte ik het niet. Nooit de moeite genomen het nogmaals te proberen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sushi is zo'n containerbegrip, lust je alle sushi niet?
Dan heb je je mond te ver open gedaan of te hard gelachen om mijn grappen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een beetje pijn bij het linkerscharnier van mijn kaak.
Eens, maar wat jij met sushi hebt, heb ik met boter.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik lust eigenlijk alles. Heb geen enkel voedsel wat ik écht helemaal niet lust.
Oke behalve sushi dan, maar dat is ook gewoon echt ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |