Dan is een transsiberie reis niets voor jouquote:Op woensdag 11 januari 2017 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi verslag! Reis lijkt me wel kicken alleen ben ik niet zo van oude gebouwen vol met geschiedenis en 55 uur in trein lijkt me een hel
Ik zat vorige week 11 uur heen en 11 uur terug in de nachttrein naar Kazan vanuit Moskou. Heb nauwelijks geslapen, sliep jij een beetje?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:00 schreef miro86 het volgende:
[..]
Dan is een transsiberie reis niets voor jou
Zitten in een trein en dan proberen te slapen lukt me ook nooit. Als ik kan liggen lukt het me soms wel in een trein, maar dat is dan weer afhankelijk van het spoor als het een spoor is waarbij je je vast moet houden om niet uit bed geschud te worden lukt het me ook niet.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zat vorige week 11 uur heen en 11 uur terug in de nachttrein naar Kazan vanuit Moskou. Heb nauwelijks geslapen, sliep jij een beetje?
Ik had een bed, maar het bed was net te kort. Heen een enorm oude trein die flink rammelde. Terug een nieuwere die wat stabieler was.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zitten in een trein en dan proberen te slapen lukt me ook nooit. Als ik kan liggen lukt het me soms wel in een trein, maar dat is dan weer afhankelijk van het spoor als het een spoor is waarbij je je vast moet houden om niet uit bed geschud te worden lukt het me ook niet.
Had absoluut geen problemen in 2e klas. Veel fijner dan bijvoorbeeld een vlucht in premium economy.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zat vorige week 11 uur heen en 11 uur terug in de nachttrein naar Kazan vanuit Moskou. Heb nauwelijks geslapen, sliep jij een beetje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |