Ja, schieten met kogels.quote:Op dinsdag 28 november 2017 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet waar die wapens voor ontworpen zijn?
Zucht. Je leest wat je wil lezen, ik zie na 1 keer Googlen al bronnen die spreken over ‘critical’ wounded.quote:Op dinsdag 28 november 2017 11:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe realistisch is 0 critical wanneer 3 man sprayend met Kalasjnikovs en gooiend met handgranaten een concertzaal intrekt, denk ik dan.
Ik baseerde mijn post op een post van Tingo... een paar posts er boven.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zucht. Je leest wat je wil lezen, ik zie na 1 keer Googlen al bronnen die spreken over ‘critical’ wounded.
Zelfs 1 jaar na dato lagen er nog 20 mensen in het ziekenhuis...
Jij pakt ook alleen de details die je helpen om het verhaal te verdraaien.
Waarom is dat een bizar getal?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik baseerde mijn post op een post van Tingo... een paar posts er boven.
Zelf heb ik er niet naar gezocht, maar er zouden 0 van die kritisch gewonden in het ziekenhuis zijn overleden. Als dat klopt, dan is dat een bizar getal. Zeker als je een beetje onderzoek doet naar wat de gebruikte munitie doorgaans voor schade doet.
Ik vraag het Tingo niet, ik vraag het jou.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lees de posts van Tingo en klik ook eens op de linkjes die hij plaatst.
Ik ben niet verplicht jou te antwoorden. Er is al genoeg over gepost in meerdere topics. Je doet zelf maar eens wat.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vraag het Tingo niet, ik vraag het jou.
Oke, je hebt dus geen idee en hebt zelf niets onderzocht. Prima hoor, beetje slap om dan naar Tingo te wijzen alleenquote:Op dinsdag 28 november 2017 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben niet verplicht jou te antwoorden. Er is al genoeg over gepost in meerdere topics. Je doet zelf maar eens wat.
Deze reactie was natuurlijk te verwachten. Ik heb gelezen wat Tingo uitgezocht heeft en ik kan me perfect vinden in zijn bevindingen.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oke, je hebt dus geen idee en hebt zelf niets onderzocht. Prima hoor, beetje slap om dan naar Tingo te wijzen alleen.
Wat zijn die bevindingen dan?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Deze reactie was natuurlijk te verwachten. Ik heb gelezen wat Tingo uitgezocht heeft en ik kan me perfect verplaatsen in zijn bevindingen.
Nou, ik heb wat gelezen en linkjes aangeklikt. Interessant zeg. Wat is er nu zo verdacht?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogmaals: Lees Tingo zijn posts en check zijn linkjes. Interessant.
Het komische is dat het bijna klinkt alsof dat iets is om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb gelezen wat Tingo uitgezocht heeft en ik kan me perfect vinden in zijn bevindingen.
Kun je ook inhoudelijk posten? Gelijk weer dat persoonlijke gedoe. Sneu hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Het komische is dat het bijna klinkt alsof dat iets is om trots op te zijn.
Ik ben er nog niet achter wat die bevindingen dan zijn. Weet jij dat misschien?quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Het komische is dat het bijna klinkt alsof dat iets is om trots op te zijn.
Nee. Een normale vraag.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom is een verantwoordings vraag.
waarom zit je in BNW is ook een doodnormale vraag, alleen je wordt er zelf moe van, als die vraag elke dag gesteld krijgt,quote:Op dinsdag 28 november 2017 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stel je een doodnormale vraag.
Dat antwoord zou dan ook elke dag hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom zit je in BNW is ook een doodnormale vraag, alleen je wordt er zelf moe van, als die vraag elke dag gesteld krijgt,
omdat gebaseerd op historische data er altijd doden zijn bij dat soort schiet/aanvalspartijen.quote:
Ja, dit keer ook. Zo'n 89.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat gebaseerd op historische data er altijd doden zijn bij dat soort schiet/aanvalspartijen.
Er zijn toch doden?quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat gebaseerd op historische data er altijd doden zijn bij dat soort schiet/aanvalspartijen.
Nogmaals, nu ophouden over users die niet eens posten.quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
onderbouw maar eens waarom ze niks waard zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |