Werkelijk waar prachtig nieuws. Een link?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:36 schreef agenda het volgende:
[..]
Die is ook opgepakt in hetzelfde huis.
post 2 van dit topicquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Buurt wist waar Abdeslam zich schuil hield
126 dagen kon staatsvijand nummer één, Salah Abdeslam, zich schuilhouden in hartje Brussel. Maandenlang speculeerden experts dat hij zich zou schuilhouden in het kalifaat. Maar gisteren werd hij op zo'n 300 meter van het ouderlijk huis ingerekend. ,,Hier in de wijk heeft iedereen altijd geweten dat Salah hier nog was."
En niet alleen hij, ook Mohamed Abrini zat in dat huis naast de apotheek. ,,Ze liepen de laatste weken openlijk rond, weliswaar met mutsen op hun hoofden, maar in de wijk gingen er steeds meer verhalen over dat ze hier met zijn tweeën zaten, in dat huis daar, en dat ze ook ondersteuning hadden", zegt een vrouw uit de Vierwindenstraat in De Morgen, bijgetreden door twee andere buurtbewoners.
Ze vervolgt: ,,Een maand geleden zijn ze puur voor de lol nog voorbij het politiecommissariaat gaan wandelen."
Snelle uitlevering
Frankrijk wenst een snelle uitlevering door België van Salah Abdeslam, de terrorist die in november vorig jaar deelnam aan de aanslagen in Parijs. De Fransman werd vrijdag door de Belgische justitie met vier anderen aangehouden in de Brusselse gemeente Molenbeek. Hij raakte gewond aan zijn been en werd naar een ziekenhuis overgebracht.
Familie van slachtoffers en overlevenden hebben bij de Franse overheid al aangedrongen op een snel verzoek tot uitlevering en berechting in Frankrijk. De Franse president houdt zaterdagochtend in Parijs een spoedoverleg over de zaak. Hij heeft al gezegd dat er ook in Frankrijk nog aanhoudingen aankomen bij de ontmanteling van een netwerk dat bij de aanslagen was betrokken. Hollande hoopt dat België snel tot uitlevering overgaat na het officiële verzoek daartoe.
Bij de aanslagen van 13 november kwamen 130 mensen om het leven.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)h-schuil-hield.dhtml
zie post onder jequote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:37 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Werkelijk waar prachtig nieuws. Een link?
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, het is namelijk een hoax van de media
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Typisch wel dat sommige er nogal zwakzinnig uit zien.
Mag ik geen kritische vragen stellen? moet ik alles maar geloven?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, het is namelijk een hoax van de media
Het is een false flag van de joden!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mag ik geen kritische vragen stellen? moet ik alles maar geloven?
Waarom vraag je deze dingen dan? Kun je niet geloven dat een moslim zoiets gedaan zou kunnen hebben? Of denk je dat de dader wel een moslim is en zijn identiteit ook klopt, maar dat ze nu maar doen alsof ze hem te pakken hebben? Waar wil je heen met je vragen?quote:
Natuurlijk wel overal heb je gekke lopen , ik heb ook nergens gezegd dat er niks gebeurd is .quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom vraag je deze dingen dan? Kun je niet geloven dat een moslim zoiets gedaan zou kunnen hebben? Of denk je dat de dader wel een moslim is en zijn identiteit ook klopt, maar dat ze nu maar doen alsof ze hem te pakken hebben? Waar wil je heen met je vragen?
Dus je vermoedt dat het een mallerd is die uit eigen beweging dit gedaan heeft, en dat hij nu nog vrij rondloopt, en de politie een toneelstukje houdt om te doen alsof hij opgepakt is?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Natuurlijk wel overal heb je gekke lopen , ik heb ook nergens gezegd dat er niks gebeurd is .
Vraag alleen om duidelijk beeld van deze man waar hij wordt opgepakt en duidelijk in beeld is, we leven in 2016.
Alles? Nee. Maar jij lijkt vrijwel niets te geloven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mag ik geen kritische vragen stellen? moet ik alles maar geloven?
twitter:NOS twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 20:11:46Abdeslam wilde een zelfmoordaanslag plegen bij het Stade de France. Op het laatste moment deed hij zijn bomgordel af https://t.co/KmXWLrT1tO reageer retweet
Interessant, zou hij dat al zo snel bekend hebben?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:NOS twitterde op zaterdag 19-03-2016 om 20:11:46Abdeslam wilde een zelfmoordaanslag plegen bij het Stade de France. Op het laatste moment deed hij zijn bomgordel af https://t.co/KmXWLrT1tO reageer retweet
Humanist dus?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Childofthe90s het volgende:
Of hij zag in dat het niet zou gaan lukken, zijn vriendjes waren immers al zonder slachtoffers ontploft. Als dat zo is, gaat hij dat natuurlijk niet vertellen. Hij zal proberen te framen dat hij spijt had, in verband met strafmaat, alhoewel me dat kansloos lijkt, levenslang staat vast.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Interessant, zou hij dat al zo snel bekend hebben?
Zo ja; waarom zou hij zich bedacht hebben? Was zijn geloof niet sterk genoeg?
Sarcasme, toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef Ryan3 het volgende:
Wat zag ik nou voorbij komen? Stille tocht voor Abdeslam?
Blijft raar, er zouden genoeg mogelijkheden moeten zijn, zeker omdat hij op een gegeven moment zo onherkenbaar was.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Of hij zag in dat het niet zou gaan lukken, zijn vriendjes waren immers al zonder slachtoffers ontploft. Als dat zo is, gaat hij dat natuurlijk niet vertellen. Hij zal proberen te framen dat hij spijt had, in verband met strafmaat, alhoewel me dat kansloos lijkt, levenslang staat vast.
Ik las ergens dat de burgemeester al toestemming had gegeven. Kan het niet meer terugvinden.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de burgemeester al toestemming had gegeven. Kan het niet meer terugvinden.
Kan het niet meer terugvinden, dus hold you horses.quote:
Je weet zeker dat het niet hier om gaat? http://www.powned.tv/nieu(...)ocht_voor_ontho.htmlquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan het niet meer terugvinden, dus hold you horses.
Misschien was hij wel tot bezinning gekomen en heeft-ie dus juist niet gehandeld.
Een stille tocht voor iemand die levend is opgepakt, dat zou vreemd zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de burgemeester al toestemming had gegeven. Kan het niet meer terugvinden.
Ik heb het niet duidelijk gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Je weet zeker dat het niet hier om gaat? http://www.powned.tv/nieu(...)ocht_voor_ontho.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |