SPOILER: schokkendOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 10:52:30 ]
Zonder de spoilers te openen reken ik op uit elkaar geknalde lichamen?quote:
Jupquote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder de spoilers te openen reken ik op uit elkaar geknalde lichamen?
YWquote:Op zaterdag 19 maart 2016 10:57 schreef Leandra het volgende:
Bloederige plaatjes idd graag gespoilerd en als het heel erg is met waarschuwing in de spoilertag.
Thnx J0kkebr0k
Net als pak em beet Hollande die de permanente noodtoestand heeft afgekondigd, duizenden invallen heeft bevolen en mensen op grote schaal bespioneert zonder redelijke verdenking. En dat alles na één aanslag. Als we die lijn doortrekken zou Hollande wellicht nog harder optreden dan een Erdogan die met wekelijkse aanslagen te maken heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat Erdogan op korte termijn aan zal kondigen de terroristen ongekend hard aan te zullen gaan pakken.
En ik denk dat die terroristen bestaan uit alles en iedereen die geen onvoorwaardelijke Erdo-aanhanger is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat Erdogan op korte termijn aan zal kondigen de terroristen ongekend hard aan te zullen gaan pakken.
Geheel toevallig uiteraard.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ik denk dat die terroristen bestaan uit alles en iedereen die geen onvoorwaardelijke Erdo-aanhanger is.
Meer van hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:06 schreef Badr_Harry het volgende:
Ben benieuwd wat erdolf gaat doen als de aanslagen blijven komen
Nog harder oorlogvoeren in het Oosten van Turkenesiëquote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:06 schreef Badr_Harry het volgende:
Ben benieuwd wat erdolf gaat doen als de aanslagen blijven komen
Als Turkije bij de EU komt is het verstandig om voorzichtig om te gaan met posts over Erdogan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En ik denk dat die terroristen bestaan uit alles en iedereen die geen onvoorwaardelijke Erdo-aanhanger is.
Turkije komt niet bij de EU. Denk dat de EU zelfs nog eerder ophoudt te bestaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Turkije bij de EU komt is het verstandig om voorzichtig om te gaan met posts over Erdogan.
Beter van niet inderdaad.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Turkije komt niet bij de EU. Denk dat de EU zelfs nog eerder ophoudt te bestaan.
Krijgen we straks een paar EU-modjes die hier komen modereren namens het Ministerie van Censuur en Propaganda.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Turkije bij de EU komt is het verstandig om voorzichtig om te gaan met posts over Erdogan.
Maak je niet druk. We hebben hier onze censuur opleggende instanties ook wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen hinder van ondervonden tot op heden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:14 schreef loni55 het volgende:
[..]
Maak je niet druk. We hebben hier onze censuur opleggende instanties ook wel.
SPOILER: Schokkend!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 11:28:07 ]
Omdat je te mak bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen hinder van ondervonden tot op heden.
Ik denk niet dat hard toeslaan in oost Turkije de oplossing is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:22 schreef Melanthi het volgende:
Wat opvallend is dat de PKK zich zogenaamd afzijdig houdt en het beeld wil creeeren dat zij los staan van de terreur die TAK nu zaait. Het is een strategie. PKK was bezig met een charmeoffensief de laatste jaren en om een wit voetje te (blijven) halen bij het Westen kun je natuurlijk niet doen wat je voorheen deed namelijk burgers en toeristen opblazen. Die taak is nu voor de relatief onbekende TAK.
Voor mij is het wel duidelijk dat PKK gebruik, dan wel misbruik, maakt van de oorlog in Syrie. Daar is op eigen houtje een Koerdische autonome regio uitgesproken, zoals het ook in Irak is gebeurd. Die poging wordt nu ook gewaagd in Turkije door de oorlog in oost-Turkije te verspreiden naar andere delen en chaos te creeeren.
En kijk hier het monster in de ogen. Kwaad moet je met kwaad bestrijden. Ik wens "onze jongens" veel kracht en moed toe.
Ik sta voor duizend procent achter de Koerden zou zelfs m'n leven over hebben om samen te strijden, mijn baas op m'n werk is Koerd. En veel aardiger als een gemiddelde turk (die zijn arrogant over het algemeen )quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:22 schreef Melanthi het volgende:
Wat opvallend is dat de PKK zich zogenaamd afzijdig houdt en het beeld wil creeeren dat zij los staan van de terreur die TAK nu zaait. Het is een strategie. PKK was bezig met een charmeoffensief de laatste jaren en om een wit voetje te (blijven) halen bij het Westen kun je natuurlijk niet doen wat je voorheen deed namelijk burgers en toeristen opblazen. Die taak is nu voor de relatief onbekende TAK.
Voor mij is het wel duidelijk dat PKK gebruik, dan wel misbruik, maakt van de oorlog in Syrie. Daar is op eigen houtje een Koerdische autonome regio uitgesproken, zoals het ook in Irak is gebeurd. Die poging wordt nu ook gewaagd in Turkije door de oorlog in oost-Turkije te verspreiden naar andere delen en chaos te creeeren.
En kijk hier het monster in de ogen. Kwaad moet je met kwaad bestrijden. Ik wens "onze jongens" veel kracht en moed toe.
Erdogan denkt dat waarschijnlijk wel, waarmee hij mogelijk niet alleen de verkeerde vijand aanpakt maar ook nog eens een strijd voert waar hij geen steun voor heeft.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hard toeslaan in oost Turkije de oplossing is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:35 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik sta voor duizend procent achter de Koerden zou zelfs m'n leven over hebben om samen te strijden, mijn baas op m'n werk is Koerd. En veel aardiger als een gemiddelde turk (die zijn arrogant over het algemeen )
Ach... die 6 miljard die ze van de EU krijgen kan hij hier goed voor gebruiken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erdogan denkt dat waarschijnlijk wel, waarmee hij mogelijk niet alleen de verkeerde vijand aanpakt maar ook nog eens een strijd voert waar hij geen steun voor heeft.
Maar goed, dat gaat het land weer bakken vol geld kosten, en dat hebben ze niet.
Had Loni55 toch gelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb je post doorgestuurd naar de AIVD.
Strijden met je eigen lichaam als bomgordel tegen onschuldige burgers zeker.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:35 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik sta voor duizend procent achter de Koerden zou zelfs m'n leven over hebben om samen te strijden, mijn baas op m'n werk is Koerd. En veel aardiger als een gemiddelde turk (die zijn arrogant over het algemeen )
Wat let je om te gaan? Biji Bijiquote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:35 schreef Charleville het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:46 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen dit kopieren opslaan en als profiel foto uploaden op facebook
(of kleiner maken en als user icoon op fok)
Denk je zelf dat het gaat lukken?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:46 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen dit kopieren opslaan en als profiel foto uploaden op facebook
(of kleiner maken en als user icoon op fok)
Fixed.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:22 schreef Melanthi het volgende:
Voor mij is het wel duidelijk dat Turkije gebruik, dan wel misbruik, maakt van de oorlog in Syrie.
Idd, slechte art-designquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |