nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:40 |
![]() 2016 FORMULA 1 ROLEX AUSTRALIAN GRAND PRIX ![]() ![]() ![]() ![]() Weersverwachting - Albert Park (di. 15 maart) ![]() Nederlandse Tijden ![]() | |
HerrFritz | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:40 |
Hehe cool, Ted Kravitz meld net dat het stuur van FI geprint is uit een 3d printer ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:40 |
Is Q3 ook met afvallers? | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:40 |
het tegenovergestelde wat ze wilde bereiken ![]() ![]() | |
HerrFritz | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:40 |
ja | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
Inderdaad, systeem op zich is goed, zaten ook een paar goede momenten tussen deze kwali, maar sommige teams lijken nog niet helemaal goed te kunnen rekenen. | |
Max23 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
Maar nu is het voor elke volgende afvaller al veel actie. En vorig jaar alleen in de laatste minuut. | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
ik ben vooralsnog niet echt fan van dit systeem. | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
Ik vind het tot nu toe leuker om te zien. Vooral als de timing goed is van de teams. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
Er is wel meer 3D geprint, stond in een winter nummer van het blad "formule 1". Sommige teams hebben ze zelfs bij op het circuit. | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
Ja. Tot de laatste 2 doe mogen vechten om de pole. | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
![]() | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:41 |
de helft van de afvallers stond al in de pits toen ze afvielen.. | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:42 |
Kans is natuurlijk aanwezig dat ook die al binnen staan. | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:42 |
Mits de teams Mercedes dan goed uitrekenen wanneer ze moeten gaan ![]() | |
Max23 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:42 |
Moeten ze maar beter rekenen.
| |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:42 |
Met wat slimheid kun je wel verder vooraan komen bij de start. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:43 |
Die Red Bull's zijn echt gaaf | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:43 |
om vervolgens na 3 rondjes in de race op je eigenlijke plek te staan | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:43 |
Ik wil wel eens de situatie zien die zojuist had kunnen gebeuren. Massa dacht veilig te staan, drie man achter hem. Hij in de pits, maar als die drie (die allemaal in een snelle poging zaten) allemaal een snellere tijd hadden gezet had hij geen kant meer op gekund. Dat soort onaangename verassingen voor coureurs gaan ook nog komen, heerlijk dat. | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:43 |
Hoe dan, een snel rondje neerzetten en dan een gele vlag situatie veroorzaken? ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:43 |
Die vechten om de pole dus die rijden wel aan het eind. | |
HerrFritz | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:43 |
Ok cool, thnx! Dat wist ik niet joh. gaaf zeg, | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:45 |
De race moeten ze starten op banden gebruikt in de kwali. Uit welke Q? Voorheen was dat Q2, is dat nog steeds zo? | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:45 |
behalve als ze daarvoor al moesten strijden om op plek 1 of 2 terecht te komen om niet uit te vallen. Stel dat ze 3 minuten voor het einde op 1 en 2 staan, net na een snel rondje en kunnen niks meer uit de band halen, dan wordt het al lastig om nog op tijd buiten te zijn met een nieuw setje. | |
ReQuiem83 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:46 |
STR vooral Saints zitten wel aardig bij die Ferrari's. Eens zien of dit in Q3 en race ook zo is. Dat zou wel gaaf zijn. Dan is die chassis echt een partij goed. | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:46 |
Ja maar de qualifying is spannender nu. | |
HerrFritz | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:46 |
was dat een pluimpje rook uit de merc van rosberg | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:46 |
85 pk meer dan die renault van vorig jaar voor STR | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:47 |
ja | |
Fer | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:47 |
Waar is Kvyat? | |
HerrFritz | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:47 |
heb ik em liever uit hamilton zijn blok! | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:47 |
Dat is vals spelen. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:47 |
Q1 out | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:48 |
die ligt er al uit. | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:48 |
Die is er al bij Q1 uitgeknikkerd. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:48 |
Schumacher had het ooit in Monaco een handje van. | |
Sunri5e | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:48 |
Wordt volgend jaar vervangen door VES. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:48 |
Nico ook ![]() | |
potjecreme | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:49 |
Is de pits nooit uit gekomen. ![]() | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:49 |
de outlaps worden ook al meegerekend in de tijden ![]() | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:49 |
Maar nu kun je dus helemaal de Q beinvloeden lijkt me | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:49 |
Tja Duitser's he | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:49 |
Hey volgens Mol heeft de FIA/FOM de baan in veel kleine sectoren verdeeld... | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:49 |
Wat rijdt die Sainz lekker zeg ![]() | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:49 |
naar ferrari en kimi met pensioen | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
MAX HEEFT NOG GEEN TIJD OLAV DEBIEL | |
Sunri5e | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
BAM! | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
Hoppa ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
Dit is het rondje van Max | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
Max ![]() | |
Sunri5e | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
Olav snapt er zelf ook niets van. | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
Ricciardo eruit, Saiz daarna eruit en mogelijk Massa eruit | |
Ambrosius | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
Mol heet de beste man. | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
sainz haalt dit ook niet meer toch? net twee minuten | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:50 |
Mooi. Olav met zijn Cooldown rondje. Idioot. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
Dat is altijd al zo geweest alleen nooit zichtbaar geweest. | |
TheOneAndOnly | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
Zo heb ik er niks aan, hoeveelste staat max nu? | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
Dit gaat lekker zo! ![]() | |
Sunri5e | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
Max dadelijk beste na Merc en Fer.![]() | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
En Max die zich nog 2 tienden verbetert en Rosberg die hem in de muur zet en en | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
In ieder geval 7e. | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
In elk geval top-7. | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
Ricciardo is klaar. Sainz ook. | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:51 |
In elk geval 6e ![]() | |
TheOneAndOnly | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Top! | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
En noem die man nou eens Sajnz ipv Seents | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Godver wat lekker. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Max kan een pit stop doen | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
5de. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
5 | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Massa ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
blijft ie ![]() | |
Ambrosius | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Zo laten maar dan. | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Massa is klaar, staat binnen. | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
![]() Ach, de Britse commentatoren zullen ongetwijfeld ook namen compleet debiel uitspreken ![]() Raawsbuurg ofzo | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Max start dus als vijfde, want die is niet meer op tijd buiten ![]() | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Max is 5. ![]() | |
Sunri5e | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:52 |
Max dus 5e? | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
Verstappen gaat echt niet meer rijden. | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
Mooi dit ![]() | |
Sunri5e | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
MAX 5 ![]() ![]() ![]() | |
TheOneAndOnly | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
Netjes hoor... | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
Ja maar dat is accent. Dit is onwetendheid. | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
5e.. man man man ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
ja | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
ik zie nog steeds het voordeel niet helemaal hoor. Qua rondjes wordt er net zoveel gereden.. | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
Waarom niet naar buiten ![]() | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
Dit is zo dom he. Gewoon 1 hot lap en als je bij de laatste 3 hoort ben je er sws uit. Ja dit is leuk... | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
max gaat morgen ros gewoon voorbij met de start | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:53 |
Dat kan niet meer. | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Of minder... | |
Ambrosius | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Reclameblokken. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Minder zelfs.. | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Voorheen was alleen de laatste minuut boeiend. Nu bijna de gehele kwalificatie | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Rosberg nu een goede tijd dan Raikkonen eruit. Handig van Ferrari. | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Nee, nu niet meer, 2 minuten geleden nog wel... | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Spannend hoor dit | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
"We are fighting for pole but we're not planning to go out" ![]() ![]() | |
ChuckBartowski | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Dat haalde hij niet.... 90 sec outlap en dan nog 90 sec rondje. En zo is het prima, sneller dan Mercedes en Ferrari werd het toch niet | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Wacht maar tot er een Braziliaan met een J meedoet, zeker weten dat de BBC het dan ook op z'n Spaans gaat uitspreken ![]() | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Spannend, die strijd om pole ![]() | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Alleen de eerste 3 minuten zijn boeiend ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Ferrari gaat niet meer naar buiten. | |
Swetsenegger | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
Gewoon eerste na de Mercs en Ferrari's. | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
whaha, ferrari "we are fighting for pole but we are not planning to go out" zeiden ze dat nu echt ![]() | |
Rossdale | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:54 |
STR derde team in de pikorde. En dat met een 2015 motor. Bizar ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:55 |
Anti-climax quali ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:55 |
Alleen Mercedes die nog een rondje gaan doen voor pole. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:55 |
Daarom kreeg RB m niet hahaha en hun ook daarom geen 2016 motor! | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:55 |
Quali voorbij met 4:45 min te gaan | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:55 |
inderdaad | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:55 |
Vier minuten geleden konden ze dit ook al aan zien komen, toen hadden ze nog voldoende tijd. | |
danos | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
Wel een beetje een farce zo die Q3. | |
HerrFritz | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
Ik wil Paul Stoddard hier wel over horen xD | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
Verschil wat hun gemaakt is in vermogen is gewoon in enorm in vergelijking met de 2016 motor. | |
potjecreme | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
SuzukiSwift | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
Ik dacht we kregen meer actie op de baan? | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
Spannend man! ![]() | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
Vettel is al gedoucht voor de Q3 afgelopen is ![]() | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
wauw dit...wauw..... | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
Was het maar alvast morgenochtend ![]() | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:56 |
ik ga vanmiddag nog een keer op de BBC kijken, die gaan weer uit hun bol, dat max 5de staat | |
Fer | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Dat was het dus. | |
potjecreme | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Je zou maar een duur weekend ticket hebben gekocht. | |
ButtonenLiverpoolfan | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Kwalificatie afgelopen na 3 minuten. ![]() ![]() ![]() | |
Ooku | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
deze kwalificatie ![]() | |
DeeBee | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Haha, dit systeem zit vol met zoveel flaws. ![]() Het gat dat Mercedes trekt is toch wel weer het meest zorgelijk. ![]() Max. ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Gewoon dat afval systeem voor Q3 niet doen, voor Q1 en Q2 wel. Dat een oplossing? | |
dyonvbaal | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Volgende race Q1 & 2 houden zoals nu en Q3 zoals vorig seizoen? | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Dit is wel triest idd ![]() | |
M.Melandri | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Wat voorspelbaar | |
wimderon | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Dat dit systeem compleet zou falen had verder ook niemand zien aankomen, zag er op alle fronten perfect uit! | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Was wel de bedoeling maar teams vinden het wel goed zo. | |
TheOneAndOnly | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:57 |
Hoelaat komt dat? | |
reteppd | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:58 |
Gaap. Die sjoemelauto's zijn nog steeds veel te snel. Wel fantastisch gedaan van Verstappen! | |
Max23 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:58 |
Commentatoren van Sky Sports hadden het systeem wel gelijk door trouwens Maar als de teams meer bandensetjes mogen gebruiken, zie ik wel wat in dit systeem. En als je je lap steeds mag afmaken. | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:58 |
Nou, niemand op de baan. Nog 2 minuten te gaan.![]() | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:58 |
Met 5 minuten te gaan was het klaar.. | |
VEM2012 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:58 |
Er was anders genoeg kritiek, dus niemand? Het zuigt iig wel. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:58 |
Moeten ze de race starten op banden uit Q3 of uit Q2 (zoals voorgaande jaren)? | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:58 |
Jawel, maar zelfs een lege baan is wel het toppunt van mislukt. | |
potjecreme | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Dit zou wel wat uitmaken. | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
voor de pole is het kut | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
gewoon niet veranderen tov afgelopen jaren. Iets met niet veranderen niet kapot enzo. | |
M.Melandri | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Nee dit systeem faalt. Er zijn te weinig banden beschikbaar. | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Ik vond de kwalificatie voor het grootste deel best leuk ![]() Alleen die laatste minuten zijn inderdaad een probleem, maar dat knock-out vind ik wel leuk. | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Persconferentie maar vast beginnen terwijl officieel de laatste minuten lopen? ![]() | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Dat. | |
dyonvbaal | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Die FIA ziet dit toch ook. Dus ik denk dat het volgende race echt wel aangepast is | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
op papier ziet alles er beter uit. De praktijk wijst anders uit. | |
KingRadler | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
het einde was een flop baan leeg en klok loopt. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Q3 gewoon geen afvallers doen, heb al Mol die er hetzelfde over denkt hahah | |
reteppd | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
Ik weet ook niet wat er mis was met het systeem van de afgelopen jaren... | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 07:59 |
nou leuk format dit zeg, poe poe | |
Fer | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:00 |
0.8 en 1.1 op Ferrari? | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:00 |
vijf minuten voor het einde was de pole al bekend ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:00 |
Slim gedaan bij STR. | |
Waffle | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:00 |
Jezus wat zijn de Mercs weer snel. Had stiekem de hoop dat Ferrari dichterbij zat maar wist eigenlijk ook wel dat dat niet ging gebeuren. Voor 2017 motor ontwikkeling maar open geven want dit is alweer het derde jaar. Maar Max wat een baas! Gewoon derde startrij. ![]() ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:00 |
Max zn P5 sneeuwt een beetje onder door deze Farce! | |
KingRadler | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:01 |
teams van vorig jaar zitten weer in top 10. niet veel veranderd | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:01 |
wordt ik nog het meest warm voor de kleine verschillen vanaf p5 tot p10-12 :x | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:02 |
Krijgen we nu weer pitvragen van Plooij "Taajurs an isjoe?" | |
Max23 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:02 |
word ik | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:02 |
Misschien dat ze gewoon elke drie minuten afvaller moeten doen en laatste drie minuten vrij voor de overgebleven coureurs houden en er dan nog 4 afvallen. Of iets dergelijks | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:02 |
Voor 2017 is de motor ontwikkeling open. Komt door de vaste prijs voor de motoren en omdat de teams inzien dat ze er anders niet bij komen. | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:02 |
nu lijk je net mn vriendin *blush* | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:03 |
Vettel ![]() | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:03 |
HAHAAHA vettel met zn kleertjes al aan XD | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:03 |
Zo, die groothoofd is boos ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:03 |
Charlie ken ik maar wie is die kale bolle? ![]() | |
VEM2012 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:03 |
En verder gaan we kennelijk door waar we gebleven waren. Weer een dodelijk saai seizoen wellicht. Toro Rosso heeft zo te zien wel de op twee na snelste auto. Alles minder dan top 6 kun je dan niet meer tevreden mee zijn. | |
ender_xenocide | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:03 |
Max gewoon best of the rest. | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:03 |
Bijna goed zie ik ![]() | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:04 |
Jo Bauer? | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:04 |
"ar joe heppie wid du rezuld?" ![]() | |
wimderon | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:04 |
Dan wordt het helemaal onduidelijk. Dan rij je in Spa, sta je op uitgeschakeld maar kun je 20 seconde na de volgende (!) deadline je tijd nog verbeteren, waarna er weer iemand anders uitgeschakeld kan zijn die ondertussen de snelste tijd heeft neergezet. Ofzo. Het huidige systeem is voor de gemiddelde kijker al niet te volgen. Als volger ben je alleen nog maar naar de klok en de timing aan het kijken. Buiten dit alles werkt het op deze manier al niet omdat je niet kunt bijtanken. | |
Waffle | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:04 |
Ah oké wist niet dat dat er al doorheen was, gaaf. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:04 |
Nee daar leek ie niet op, of die moet nog boller zijn geworden ![]() | |
KingRadler | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:04 |
Vettel is niet blij [ Bericht 2% gewijzigd door KingRadler op 19-03-2016 08:35:45 ] | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:04 |
Podiumpje dit jaar voor Max? ![]() | |
Fopje | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:05 |
Nou, ik ga weer verder slapen, ajuus en tot morgen ochtend! ![]() | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:05 |
als de topteams Merc/Fer een steekje laten vallen. Why not | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:06 |
wel een goed punt van Sky...hoe de hel kun je dit ooit volgen op een tribune :x | |
HerrFritz | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:06 |
Haryanto zijn eerste strafpunten al voor zijn eerste race te pakken hahaha | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:06 |
zal wel aan het begin van seizoen moeten, vrees toch dat ze gedurende het seizoen verder naar achter zakken | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:07 |
Q3 maar gewoon vanaf de grid beginnen, 8 rondjes en na elk rondje valt de laatste af? Dan heb je iig tot het eind rijdende auto's ![]() | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:07 |
Q3 moet anders en perfect gereden van Max en daarmee zeg ik "bye bye, zwaai zwaai". Tot morgen... oh en dat zit ik in de studio bij Ziggo dus voor de vroege vogels onder ons (ik ben die dikke met die STR polo aan ![]() Ik duik er weer in! | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:07 |
Toto Wollf vindt "new quali is pretty rubbish" ![]() | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08 |
races als Singapore zou ook kunnen | |
Rossdale | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08 |
Hammie nog even slijmen voor het team. Zo nep ![]() | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08 |
sexy laps | |
Tarado | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08 |
wat een topuitvinding weer deze kwalificatie ![]() Wel leuk voor Max dit keer | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:08 |
mag dat wel ? beeldvervulling | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:09 |
Rosberg ook. | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:10 |
max de minste rondjes gereden van deelnemers in Q3, samen met Massa | |
Urb | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:10 |
Mol dat regie wellicht pole rondje gemist heeft | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:10 |
geen enkele kritische vraag over het format uiteraard | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:11 |
| |
ESF1Gamer | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:11 |
Hamilton ziet eruit als foute mexicaanse drugsbaron met die baard en snor | |
MrBadGuy | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:11 |
Niki Lauda vindt het huidige systeem iig kut ![]() | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:11 |
Pitreporter, eindelijk weer ![]() | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:12 |
kijk gelijk max voor de camera | |
Re | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:12 |
![]() op papier wel leuk ja | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:12 |
journalisten worden niet graag de zaal uitgezet, om vervolgens de rest van het jaar er niet meer te mogen zitten ![]() | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:12 |
iedereen mist dit max intervieuw | |
heywoodu | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:12 |
Echt niet. | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:13 |
Met wat mazzel in begin van seizoen. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:13 |
nee hoor. | |
Sunri5e | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:13 |
Nee hoor. | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:14 |
op 4 na, dan ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:14 |
Kan de race ook terug kijken? Ik vind 6 uur te vroeg als ik nog de hele dag moet werken. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:14 |
Ferrari ramt mercedes van de baan beiden vallen uit ![]() | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:14 |
ja | |
Zorro | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:14 |
5 ![]() | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:14 |
kun je hem niet opnemen? | |
ESF1Gamer | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:14 |
maak er 5 van ![]() | |
ESF1Gamer | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:15 |
ik heb een oude upc decoder en geloof niet dat gaat lukken | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:15 |
k.a.t. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:16 |
dat is jammer. Maar race wordt smiddags herhaalt. | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:17 |
wordt tijd voor een abo verlenging, krijg je zo'n hd recorder gratis | |
potjecreme | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:17 |
En dat is dus een schande. Jammer dat het zo een geaccepteerd verschijnsel is. | |
ESF1Gamer | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:17 |
's middags kan ik ook al niet terugkijken, want ik werk van 10 uur tot circa 22.30 | |
Bluurgh | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:18 |
235 gereden ronden. Tegenover 273 vorig jaar en toen reed Manor niet, nu rijden er 4 auto's meer. | |
VEM2012 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:18 |
Handig! Middagdutje... | |
Re | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:19 |
hoe lang na de race komt die meestal? | |
potjecreme | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:19 |
Soms op youtube. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:20 |
reken daar maar niet op. Binnen het uur is hij van YT af. | |
WEST | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:20 |
Anyway ik ga er ook vandoor. Tot morgen | |
THEFXR | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:20 |
nu golf op ziggo sport, ideaal om in slaap te vallen | |
Doevelaer | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:20 |
Maar wel een nieuw ronderecord! Dacht dat het oude ronderecord op Melbourne 1.24.xx was. I stand corrected. 1.24.125 in de race van 2004 door Schumi. 1.23.529 in de Qualy van 2011 door Seb. Ik heb niks gezegd. ![]() | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:23 |
meestal na een uurtje of 2/3. Althans de laatste keer dat ik nog eens later gekeken heb, en dat is al >1 seizoen geleden ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:24 |
Sinds ze daar malware op hun site hadden kom ik er niet meer. | |
SnowOokami | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:25 |
Ik vond het oude kwalificatie systeem toch leuker... nu was er amper spanning bij en Q3 was al helemaal slaapverwekkend. | |
Abdus18 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:27 |
fijne zaterdag ! | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:30 |
Merendeel van het paddock walgt van dit q-systeem ![]() | |
MakkieR | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:30 |
Ben blij dat ze uiteindelijk wel een teller achter de naam hebben gezet, was in het begin wel even verwarrend. [ Bericht 80% gewijzigd door MakkieR op 19-03-2016 08:37:24 ] | |
_-_ratjetoe_-_ | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:35 |
P5, Lekker hoor! | |
Montov | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:38 |
Oh, snel je post geedit... Ik wilde net reageren dat er weinig tactiek bij komt kijken: bij dit systeem heb je gewoon minder tijd om je gebruikelijke ronden te rijden en dat is de enige spanning. | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:41 |
Hmm. In Q1 vond ik het nieuwe systeem eigenlijk best tof. Het maakte het wat langer boeiend, niet alle spanning in de laatste minuten. Q3 was het tegenovergestelde: geen enkele spanning meer in de laatste minuten. | |
AldoTheApache | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:45 |
Wat een flop zeg ![]() Totaal geen spanning. Gauw terug naar het oude format ![]() ![]() | |
Montov | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:48 |
Ik vond Q1 onduidelijk. Je moet bijna al 3 minuten vooruitkijken, en vaak zie je dan al wie er gaan afvallen. En teams/rijders hebben weinig tactische mogelijkheden: je kan meestal maar 1 rondje voluit racen op banden, en je bent erg afhankelijk van anderen of je de komende minuut de 90-seconden timer hebt, of pas over 5 minuten. Het maakt zaken onvoorspelbaarder, en daarin zit enige spanning, maar het is namaakspanning. Tactiek is volgens mij als volgt: in de eerste minuten maak je een run zo goed als je kan. Als je er goed voor staat kan je even wachten met een volgende run en anders moet je snel een nieuwe run doen. Tsja. Ik denk dat er al heel wat verbetering in komt om halverwege een cut-off te hebben met meerdere rijders in 1 keer. | |
Meike26 | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:50 |
Inderdaad.. Ik mag toch hopen dat ze zich hierin snel zullen herstellen en niet eigenwijs gaan zijn met zo'n melding van "Hier doen we het mee jongens". Opsommige kleien puntjes is het misschien een voordeel als er één keer een topcoureur in de fout gaat en in Q1 of Q2 blijft steken, maar niets minder dan vorige format.. Nu krijgen de subtoppers en achterblijvers gewoon geen 2e kans meer en gaat iedereen weer terug de pits in.. En Q3..wtf.. 14 minuten kwalificatie tijd voor 8 man ? Punt 1 : Ze zouden het format al aan kunnen passen en dat de finsih vlag voor de coureur dropt als de 90 seconden over zijn, wat betekend dat je binnen die 90 seconden over start finish moet zijn voor je snelle ronde = meer ruimte voor foutjes en herkansing. Punt 2 : Q3 gewoon vrij van het systeem en zoals kwalificeren bedoeld is Of gewoon het beste..helemaal terug naar oude systeem van afgelopen jaren ! | |
AldoTheApache | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:57 |
Een uur zitten wachten tot Schumacher (of nu Hamilton & Rosberg) 1 rondje neerzet bedoel je? ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 08:59 |
De banden moeten eerst warm worden. | |
Fer | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:00 |
Ik heb weleens een race vanaf een nieuwsgroep gestreamed, iemand begog gelijk met erop zetten tijdens de uitzending. Weet niet meer welke player dat was. | |
AldoTheApache | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:00 |
Zowel Toto Wolff als Christian Horner willen gewoon weer zo snel mogelijk terug naar het oude systeem van vorig jaar. Dat maakt mij wel blij ![]() | |
Weltschmerz | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:20 |
Ik heb het niet gekeken, maar het mag natuurlijk geen verbazing wekken dat de Fia zich weer eens volledig laat verrassen door het feit dat teams en rijders op de nieuwe regels reageren in hun eigen voordeel.Dat heeft voor hele saaie sessies gezorgd, maar ook voor bizar spannende ontknopingen. Dat is ook wel een beetje de aard van de sport, vaak zit je je te vervelen en dan ineens ontbrandt het en zit je op het puntje van je stoel. Die twee horen bij elkaar. Maar dan komt de plaag van de commercie om de hoek kijken. Die heeft niks aan die hoge pieken, die heeft liever dat het voortdurend net leuk genoeg is om ingeschakeld te blijven, dus die wil het zoveel mogelijk afvlakken. | |
Nieuwschierig | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:24 |
De hele basisoorzaak van dit mislukte experiment is volgens mij toch weer de afstand tussen Mercedes naar Ferrari. Voor Ferrari was het nutteloos en daarmee automatisch ook voor Mercedes. Om geen onnodige risico's te lopen maak je als team gewoon de onderlinge afspraak dat het resultaat tot op dat moment blijft staan. | |
Montov | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:25 |
Volgens mij gaat het meer om bandenmanagement bij Mercedes: ze hadden al 2 runs gedaan. En door dit knock-out systeem kan je niet wachten tot de laatste minuut (zeker niet als je vierde staat zoals Rosberg dat halverwege stond). | |
twiFight | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:28 |
Ben ik de enige die denkt dat McLaren nog wel 1-4 plaatsjes hoger had kunnen eindigen als ze niet hadden zitten slapen bij het nieuwe Q formaat? Uiteindelijk win je niet zoveel met het nieuwe Q formaat. Ja, er lijkt meer spanning te zijn omdat je vroeger in de fases de mini-deadlines hebt, maar diezelfde spanning verlies je daarna weer omdat coureurs ruim van te voren al weten dat ze niet meer kunnen verbeteren. Als fan op de tribune zou ik me bekocht voelen bij het zien van Q3. | |
aapnoodmies | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:34 |
hoelaat op BBC? uurtje of 1 op ziggo zag ik. | |
DeeBee | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:38 |
Het is gewoon een rommeltje. En zelfs het 'volgen' van wie eruit gaat is niet eens leuk, maar eerder frustrerend en vaag... Ze hebben er niet eens goede graphics bij met baanpositie of wat ook, wat cruciaal is als je wilt zien of iemand z'n rondje nog gaat afmaken. Daarnaast ben ik niet zo van deze kunstmatige spanning, dan kunnen ze net zo goed van die onzin invoeren als 'we starten in de omgekeerde volgorde van de vorige race', zoals in WTCC ofzo... Maar ook al zou je wel een systeem in deze geest willen hebben, dan moet het alsnog een pak beter in elkaar steken dan nu het geval is, dit is gewoon op een middagje bedacht zonder de nadelen te analyseren... | |
Nieuwschierig | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:40 |
Ik dacht dat ze voor Q3 een extra setje kregen dat niet in de race gebruikt mag worden? Maar hoe dan ook, ze vonden het niet de moeite waard omdat verbetering er niet in zat en de coureurs hebben teamorders dat ze geen onderlinge strijd mogen aan gaan als het gat te groot is. | |
franklop | zaterdag 19 maart 2016 @ 09:56 |
als ze alleen dat setje gebruiken heb je setje extra voor de race | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:00 |
Niet. | |
Nieuwschierig | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:00 |
OK. Dan weet ik wat er gaat gebeuren. Een dedicated setje banden voor nr 1, 2 en 3 met verplichte Q4 | |
JimmyManna | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:08 |
Merc weer gewoon oppermachtig. Ferrari er keurig achter. Toro Rossos beiden goed. Heel leuk dat McLaren nu keurig in de middenmoot zit. Toch echt stappen, zo lijkt het. | |
DeeBee | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:10 |
Eigenlijk is die vijfde plek van Max gewoon bizar. ![]() Maar hij heeft al zoveel laten zien dat de verbazing niet eens meer overheerst hier en bij volgers / media. ![]() | |
Montov | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:16 |
De focus ligt te lang bij de afvallers en voor je het weet heeft Hamilton de pole en is Verstappen vijfde. Weer de schuld van de nieuwe Q. | |
KingRadler | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:29 |
Ik zie Max 3de worden morgen. | |
Montov | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:33 |
Derde uitvaller? | |
VEM2012 | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:40 |
Waarom denk jij dat er twee van de vier Mercedes/Ferrari coureurs uit gaan vallen? Of wordt er regen voorspeld? | |
VEM2012 | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:42 |
Nee, hij heeft de auto daarvoor en moet gewoon 5e of 6e worden. Zijn teamgenoot heeft gewoon een minpunt te pakken. | |
Peterselieman | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:44 |
Dan moet hij mazzel hebben. Vijfde worden is het maximale dat haalbaar is normaal gesproken. Om eerlijk te zijn vind ik de Manors en de Ferrari's wat tegenvallen ![]() | |
Hartigan | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:48 |
Ik zie Max nog welk vaker op P5/P6 starten en dan is er niet zo gek veel nodig om op het podium te komen. Raikonnen die een Williams en zichzelf van de baan ramt, Rosberg die een muurtje pakt... Van Manor had ik eigenlijk ook meer verwacht met de nieuwe motor. Had eigenlijk gehoopt dat ze misschien een keertje wat punten konden pakken. Ze hebben in ieder geval wel de mooiste livery en raceoveralls. | |
Beach | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:51 |
Gelukkig is er vandaag ook nog MotoGP wat iig spannender wordt dan deze aanfluiting. | |
Swetsenegger | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:52 |
Ja, want force india en williams zijn prutsers | |
Montov | zaterdag 19 maart 2016 @ 10:53 |
Laten we eerst maar afwachten op de racepace. Vorig seizoen waren ze ook vaak de mindere van Force India en Williams. Dan zitten ze zo weer rond de 9e en 10e plek te knokken met McLaren. | |
Nattekat | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:13 |
Net de kwalificatie gekeken, heb wel wat beters te doen dan 7u opstaan. En ik ben enorm fan van dat nieuwe systeem ![]() Moest zelfs hardop lachen om sommige faalacties | |
JimmyManna | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:15 |
Het was een grap. | |
Funzel | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:21 |
Manor gewoon weer kansloos laatste dus. Niks veranderd. | |
Frozen-assassin | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:21 |
Bij Manor mag je wellicht alleen iets verwachten van Wehrlein, Haryanto is natuurlijk puur een melkkoe met Indonesisch geld... | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:23 |
tot 03.00 porno ''kijken'' om vervolgens niet om 07.00 op te kunnen staan? | |
aapnoodmies | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:25 |
o | |
mabo11 | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:26 |
Komen er nog wel highlights op de bbc? | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:26 |
06:00, te vroeg helaas Nog bikkels die vroeg op gaan staan om dit te kijken? [ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2016 11:26:38 ] | |
Nattekat | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:26 |
Als ik om 7u opsta, ben ik de rest van de zaterdag redelijk nutteloos. Past niet in mijn ritme, zelfs doordeweeks sta ik nooit zo vroeg op. Morgen 6u zou ik dan al helemaal niet meer trekken. Niet handig ook met een wedstrijd om 21:00 vanavond, vroeg thuis zijn is al bijna uitgesloten. | |
Sinister-D- | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:26 |
ja, om 15.00 | |
Nattekat | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:27 |
Oja, ziggo is goed bezig ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:29 |
Waarom staat er omtrend onder de topics? | |
Fir3fly | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:33 |
Nou ze hebben het bereikt. Iedereen praat ook morgen nog over de farce van kwalificatie. Ben benieuwd hoe lang dat nog de aandacht gaat afleiden van het feit dat er niets veranderd is en Mercedes weer met twee vingers in de neus alles gaat winnen... | |
#ANONIEM | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:33 |
Nee. | |
nils7 | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:33 |
Ik kan om half 3 al op staan, moet 1 uur voor de uitzending er zijn. (4 uur), het is een uurtje rijden (3 uur weg). ![]() Gelukkig is er wel ambiance ![]() | |
JimmyManna | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:39 |
Heerlijk. Morgenochtend om zes uur op de bank hangen met koffie en een heerlijke race voor de boeg. | |
Nattekat | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:42 |
Omdat ik al half in slaap viel toen ik dat schreef. | |
VacaLoca | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:45 |
Opgestaan en met Ziggo Replay de kwalificatie aangezet (al werkte dat niet meteen). Ook lekker. Geweldig dat Max 5de is maar wat een duf kwalificatiesysteem. Met vijf min op klok afgeteld zijn ipv dat er dan nog gestrijd wordt tot laatste seconden. | |
Tarado | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:49 |
We kunnen nu wel stellen dat de zondag beter is dan de zaterdag, want lulliger dan vandaag kan niet | |
WheeledWarrior | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:53 |
Uiteraard! Max weer top! ![]() Nieuwe quali daarentegen ben ik geen fan van. | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:54 |
Teambazen komen morgen bij elkaar om het kwalificatiesysteem te bespreken. Grote kans dat het teruggedraaid wordt. http://www.motorsport.com(...)fying-change-680694/ | |
Nattekat | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:57 |
Was niks mis mee. Enkel in de laatste sessie werkte het niet. | |
maniack28 | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:58 |
Ik snap het probleem niet, iedereen heeft gewoon verkeerd ingeschat wanneer ze op de baan moeten zijn. Als je dat een paar keer fout doet leer je daar op anticiperen... zal wel aan mij liggen hoor ![]() | |
Justevo | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:58 |
Dus was er wel iets mis mee. Laatste paar minuten kun je gewoon op je gemak weglopen van de tv. | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 11:59 |
Dit. Nadat ik door Max wakker gebeld word. | |
Damius | zaterdag 19 maart 2016 @ 12:00 |
De race wel, kwalificatie gemist omdat ik op mijn werk was. Blijf ik ook mooi in het ritme, de rest van de week om 3:30 uur mijn nest uit. ![]() Kwalificatie wel net gekeken en vond het wel aardig, vooral door het falen van sommigen, maar op het laatst slaapverwekkend. | |
Geralt | zaterdag 19 maart 2016 @ 12:00 |
Ja niet natuurlijk. Ik zat niet goed op te letten ![]() | |
Nattekat | zaterdag 19 maart 2016 @ 12:01 |
Dus omdat de laatste 3 minuten tegenvielen terwijl de rest van de kwalificatie gewoon vermakelijk was, moet het systeem verdwijnen? ![]() | |
sasquatsch | zaterdag 19 maart 2016 @ 12:01 |
Q2 ook niet toen de laatste minuten niemand meer naar buiten ging omdat FI plek 9 en 10 wel goed genoeg vond. | |
VacaLoca | zaterdag 19 maart 2016 @ 12:01 |
Misschien tweede setje banden toestaan. Met 1 setje supersofts weet je haast al dat je door snelle slijtage je niet gaat verbeteren als je eerste poging geen fout gemaakt hebt. | |
VacaLoca | zaterdag 19 maart 2016 @ 12:03 |
Komende nacht op stap, vorig jaar kwam ik net twee minuten voor zes thuis uit de kroeg en nog F1 gekeken ![]() | |
Nattekat | zaterdag 19 maart 2016 @ 12:04 |
Dus? Nu had je dubbel de spanning daarvoor. Enkel voor de pole zou het iets anders mogen, maar in Q2 hoeft het niet per se over de laatste seconden te gaan. |