Onder een kloon zou ik al helemaal niet durven gemeen te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent er
Er was net een gemene homo, was toch niet jouw kloon?
quote:
Celibaatleef beste leefquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent de tweede die dat zegt vandaag, ik ben a-seksueel gvd
Vanaf NU blijft alles tussen onsquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
opso, ik kan jou ook niks toevertrouwen ;s ;s
O, dan was het McGrath weerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onder een kloon zou ik al helemaal niet durven gemeen te doen
een man zonder sociaal leven heeft minstens 3 dingen nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
naast netflix en de fapmap? lijkt me zwaar overbodig
Dus ik moet als de ware je zaad eruit persen door er even aan te draaien?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb hier een paar sokken waar nog genoeg inzit
wat jou het makkelijkste lijktquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik moet als de ware je zaad eruit persen door er even aan te draaien?
Straks kom ik je daar tegenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Awesomedublin is voor mij straks 2 uur met de trein, lekker dichtbij dus
Een isolementquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een man zonder sociaal leven heeft minstens 3 dingen nodig
Weet ik nietquote:
blijf dan maar ook weg uit grunnquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga dus nooit naar dublin en utrecht en arnhem te veel fokkers
Waarschijnlijk belandt hij weer bij een jongen in bed en doet hij net alsof hij een chick heeft gescoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |