pls Frank, jij krijgt hem niet meer omhoog zonder chemicaliënquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik gil ook weleens. Ik word helemaal warm van positivisme. Soms zo warm dat er nog weleens wat potentiële Frankjes binnenbroeks het leven zien.
wrm doe je het danquote:
maar srs is toch niet normaal dat we voor zulke kids oplossingen aan het zoeken zijn om ze te kunnen deporterenquote:
twijfel of je uberhaupt in een wa-groep zitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klopt ik stuur alleen poesjesfoto's
Hawk is geen adelaar. Hawk is hawt. Dat is een tamelijk verwarrend syllogisme. Wat komt eruit? Hawt is geen adelaar?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee frank, hawk is niet een adelaar.
Hawk is hawt.
Neenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel of je uberhaupt in een wa-groep zit
Ik unfollow je nuquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hawk is geen adelaar. Hawk is hawt. Dat is een tamelijk verwarrend syllogisme. Wat komt eruit? Hawt is geen adelaar?
ja maar anders komen ze hier onze dochters verkrachtenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:08 schreef zeer het volgende:
[..]
maar srs is toch niet normaal dat we voor zulke kids oplossingen aan het zoeken zijn om ze te kunnen deporteren
eerst in concentratiekampen stoppen en dan terugbrengen naar een land waar we eigenlijk sancties tegen moeten voeren
EU maakt zich schuldig aan genocide.
Ik zit ook in geen enkel fok!wagroepjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ook niet, hoop op uitnodiging van etsu maar die komt maar niet
daaraan kun je zien dat frank online isquote:
Om zo af te schietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |