kill.....quote:Op maandag 21 maart 2016 22:13 schreef Peter het volgende:
Gaat het publiek ineens zo slecht Nederlands typen en spreken door die filmpjes? Meteen verbieden dan!
Die thumbnail irriteert me.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:55 schreef gijsman het volgende:
Ruzie met vriendin lijkt in scene gezet, komt allemaal wat geacteerd over.
Het is allemaal nep wat die gasten doen..Al die prank videos zijn niet serieus te nemen.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:55 schreef gijsman het volgende:
Ruzie met vriendin lijkt in scene gezet, komt allemaal wat geacteerd over.
Er zijn genoeg brugklassers (of hoger) genoeg die deze shit als voorbeeld zien en nog fan zijn ook.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Het is allemaal nep wat die gasten doen..Al die prank videos zijn niet serieus te nemen.
Ja, weet ik, maar ik heb het losgelaten. Ze doen wat ze zelf willen, net als bijna iedereen in dit land. Voorbeeldfunctie zijn staat zo'n beetje onderaan de lijst van wat men wil zijn. Vroeger had je Jackass met echte stunts en pranks, maar dit is gewoon amateurwerk, zo slecht.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:04 schreef gijsman het volgende:
[..]
Er zijn genoeg brugklassers (of hoger) genoeg die deze shit als voorbeeld zien en nog fan zijn ook.
Ze krijgt geen volzin vloeiend uit d'r bek. Gvd wat een achterlijk kindquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:54 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]letterlijk een surfplank met iq < 100
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |