Dat veranderd er iets aan?quote:
O, oke. Daar heb ik dan wellicht overheen gelezen. Is t echt zo? Want er zijn wel meer vrouwen die (perongeluk) hun account als man hebben staan.quote:
Toch wel, want er wordt ergens gesproken over "kindertjes geven".quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verandert er iets aan?
Bovendien zegt een instelling op je profiel niet zoveel over de werkelijkheid.
Heeft niets te maken met een manicure. Handen zijn netjes verzorgd alleen niet mooi.quote:Op zondag 12 juni 2016 03:45 schreef Cirilico het volgende:
Maar nu wil ik weten hoe het is afgelopen.
En vraag me af of een manicure niet had geholpen.
Als het nou alleen zijn handen waren.... je vindt het eigenlijk ook raar dat hij zo veel ouder is dan jij bent en je hebt een wat bijzonder wereldbeeld ten aanzien je seksuele rol. Hij is er alleen voor jouw genot. Ik heb een beetje medelijden met je vriend.quote:Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef Baloe-de-Beer het volgende:
Deze man past echt bij me denk ik. Ik heb hem de laatste tijd veel gezien, en hij is echt speciaal. Eigenlijk is alles goed en zijn die handen de enige beren op de weg.
Langzaam begin ik me inderdaad af te vragen of ik hier psychische hulp bij nodig heb. Want hem laten schieten puur vanwege dat is eigenlijk belachelijk.
Al zou ik een man met perfecte handen vinden, dan is hij het niet. En zo gemakkelijk vind ik iemand als hem niet weer.
Het is toch zijn keuze om bij me te blijven. Ik lieg hem nergens in voor en ben altijd eerlijk geweest.quote:Op zondag 12 juni 2016 08:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als het nou alleen zijn handen waren.... je vindt het eigenlijk ook raar dat hij zo veel ouder is dan jij bent en je hebt een wat bijzonder wereldbeeld ten aanzien je seksuele rol. Hij is er alleen voor jouw genot. Ik heb een beetje medelijden met je vriend.
Doe ik ook eigenlijk bijna niet meer. Idem voor de voeten.quote:Op zondag 12 juni 2016 10:05 schreef jaha het volgende:
Grappig eigenlijk, in mijn jeugd heb ik een tijdje verkering met een meisje gehad en pas toen het uitging viel me op hoe lelijk haar handen eigenlijk waren. Maar je hoeft er natuurlijk niet naar te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |