je zolderkamer verlatenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen van de goede leef waarom fok!ken jullie nu terwijl je uit kunt gaan
Omdat ik vreemd word aangekeken in de dancing.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
hjbquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Was sarcastisch, het is toch echt patat
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat ik vreemd word aangekeken in de dancing.
Ik ben oud en versletenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
ja, maar je moet hem pas heel laat laten evolueren, want anders leert hij alleen nog maar de aanval extremespeed maar geen vuur aanvallen en geen crunchquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar moet ik dus een vuursteen vinden, hmm.
volgens mij ben jij gewoon echt superdom stem je pvv ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus wat is ov opladen een drama zeg
hey syndroom/deezertjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow hey hippie niet zo agressiefquote:
Ik stem mijzelf het landje uit jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij ben jij gewoon echt superdom stem je pvv ofzo?
sryquote:
Zie genoeg mensen van jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hey ik ga dinsdag ook uit in grunn, zie je bij de blauwe engelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind uitgaan niks aan, ga ook altijd dinsdag of woensdag met tegenzin
ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey ik ga dinsdag ook uit in grunn, zie je bij de blauwe engel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |