Dus je houdt toch van piemels?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bleh, die is al helemaal afgelebberd
ah okéquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste voor de gewone DS uitgebracht.
Hallo, jij hoort mijn back te hebben.quote:
Zie ik net staan.quote:De games in de Pokémon-serie zijn bij elkaar 279 miljoen keer verkocht.
Dat is een open deur, klaar om in te trappen. En omdat jij het bent, zo vriendelijk ben ik, een open deur met daar achter een idyllisch plaatje van de Hemel, zoals Amerikanen de Hemel zien.quote:
nee dit was gewoonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hallo, jij hoort mijn back te hebben.
Neehquote:
Ik heb 2,5 jaar terug van mijn mama één gekregen voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah oké
ds is voor zover ik weet geen emulator voor die fatsoenlijk werkt dus vandaar dat ik t niet ken
nicequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar terug van mijn mama één gekregen voor mijn verjaardag![]()
(Een DSi)
Oké.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is een open deur, klaar om in te trappen. En omdat jij het bent, zo vriendelijk ben ik, een open deur met daar achter een idyllisch plaatje van de Hemel, zoals Amerikanen de Hemel zien.
waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
selectief lezen toch, las alleen stok en sabbelen
Omdat jij het bent word ik niet boos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dit was gewoon-waardig
verder lobi
Had ik ook niet verwacht hoor dat ik hem echt zou krijgen. Sinds ik niet meer thuis woon zijn dure cadeautjes niet meer standaard *en vind ik ook niet erg*quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Omdat jij het bent word ik niet boos.
hehehequote:
wow welke waaropquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks nog even Pokémon spelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |