Het principe is niet zo moeilijk, gewoon niet meer halen of aannemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk over een maand of twee, ik heb het zelf nogal druk en ik wil mensen ook de tijd geven zich te bedenken ()
[..]
Boh, respect! Ik hoop dat je het vol houdt man! Pijptabak moet je ook niet inhaleren, HEUL officieel
Ik wil binnenkort een poging wagen, maar ik weet nog niet precies wanneer, ik denk dat ik er zelf echt even 100% achter moet gaan staan. En dan deel ik het niet mede ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het principe is niet zo moeilijk, gewoon niet meer halen of aannemen.
Maar het gevecht tegen die trek er in, dat is even de zure appel.
Aha, dan weet ik het alweer. Zoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die Britse, die ik niet hoefde te bestellen in Engeland omdat mijn sigarenboer awesome is.
Tipje, dan zou ik ook eventjes niet meer drinken. Of althans, ik hield het niet vol als ik bier dronkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een poging wagen, maar ik weet nog niet precies wanneer, ik denk dat ik er zelf echt even 100% achter moet gaan staan. En dan deel ik het niet mede ook.
Eigenlijk de zin om te stoppen heb ik ook niet echt, maar ik merk gewoon dat roken op bepaalde punten gewoon mijn leven belemmerd. Maar nu ik het toch serieus wil gaan stoppen, dan ga ik er ook voor. Ik neem wel een chocoladesigaret met een meet met jou een Frankquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een poging wagen, maar ik weet nog niet precies wanneer, ik denk dat ik er zelf echt even 100% achter moet gaan staan. En dan deel ik het niet mede ook.
Kan ook de FOK!stok in je mond stoppenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Eigenlijk de zin om te stoppen heb ik ook niet echt, maar ik merk gewoon dat roken op bepaalde punten gewoon mijn leven belemmerd. Maar nu ik het toch serieus wil gaan stoppen, dan ga ik er ook voor. Ik neem wel een chocoladesigaret met een meet met jou een Frank
Nee, dat was ook wel het plan inderdaad. I know that feel en alles.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tipje, dan zou ik ook eventjes niet meer drinken. Of althans, ik hield het niet vol als ik bier dronk
Die zou ik nog wel aan stekenquote:
Nooit beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ken ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat was ook wel het plan inderdaad. I know that feel en alles.
Goed, ik ga nog even gamen (en verliezen van 12-jarigen), en dan zoek ik m'n bed maar eens optrusten KLB-ers, oneluv.
Speciaal kusje voor Frank en Remqo.
Bleh, die is al helemaal afgelebberdquote:
Truste Horkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed, ik ga nog even gamen (en verliezen van 12-jarigen), en dan zoek ik m'n bed maar eens optrusten KLB-ers, oneluv.
Veel neukplezierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
frankgodquote:
welkequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks nog even Pokémon spelen denk ik.
Ik snap hem niet.quote:
oh die ken ik nietquote:
Eyquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |