Kunnen wij dan naar het EK?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump zegt vanavond wrs dat Molenbeek gebombardeerd moet worden.
StreetJusticeGenotquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Berecht hem maar in Congo. Heb je meer vrijheid van ellende.
Beter, want in België krijg je nog minder straf dan in NL, begreep ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Hij zegt het nu ook. Hij gaat in Frankrijk vervolgd en ondervraagd worden
Haastige spoed is zelden goed, luidt het spreekwoord.quote:
Die gast is een held in Congo en omstrekenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef BarryOSeven het volgende:
Berecht hem maar in Congo. Heb je meer vrijheid van ellende.
Nah, ik denk niet dat ze het risico moeten lopen dat een rechtszaak ongeldig wordt verklaard omdat ze hem zonder de juiste papieren uitgeleverd hebben.quote:
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter, want in België krijg je nog minder straf dan in NL, begreep ik.
Lijkt me ook beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.
20 jaar maxquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Links of rechtsom gaat die gast echt niet meer vrijkomen hoor. Desnoods faked de VS een procesje, maak je maar geen zorgen.
Lijkt me wel dat ie ontoerekeningsvatbaar was, hij rookte ook nederwietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee joh, Congo heeft maar 10% islamieten. Minder dan hierquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gast is een held in Congo en omstreken
Ja, maar dat ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat ie ontoerekeningsvatbaar was, hij rookte ook nederwiet
ja hij werd in een Franse auto geduwdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast is allang op weg naar Frankrijk man.
Waarom de VS? Frankrijk wil hem hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook in een land waar 80% Christelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gast is een held in Congo en omstreken
Ze kunnen ook wel een paar ambtenaren van weekend af schoppen nu hè. Krijgen ze die uren later weer dubbel terug, plus overwerk schrijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik denk niet dat ze het risico moeten lopen dat een rechtszaak ongeldig wordt verklaard omdat ze hem zonder de juiste papieren uitgeleverd hebben.
Vandaar dat het tien dagen duurt voor hij in Frankrijk is. De ANWB wrijft vast in de handjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja hij werd in een Franse auto geduwd
Maar haten wel belgen en fransen tot op het botquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nee joh, Congo heeft maar 10% islamieten. Minder dan hier
Daarom alleen maar gebruik maken van de onmenselijke factoren in Congo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar haten wel belgen en fransen tot op het bot
Als Frankrijk hem binnen zijn eigen wetten niet levenslang kan vasthouden, zal het echt wel zoiets worden. Links of rechtsom: die vent komt never nooit meer vrij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Waarom de VS? Frankrijk wil hem hebben.
Al zijn ze hindoe, who the hell caresquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook in een land waar 80% Christelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |