Als je in IS-gebied bent, dan mag je niet zeggen dat je tegen het geweld van IS bent en als je in Europa bent mag je niet zeggen dat je tegen het geweld van MvGI bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Mag je niet meer zeggen lijkt het.
Wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:01 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als je in IS-gebied bent, dan mag je niet zeggen dat je tegen het geweld van IS bent en als je in Europa bent mag je niet zeggen dat je tegen het geweld van MvGI bent.
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat als mensen in IS-gebied openlijk tegen IS protesteren dat ze dan wel een probleem hebben.quote:
Dat geloof ik ook wel, maar wat heeft dat met deze extremistische Fransozen in Calais te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:04 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat als mensen in IS-gebied openlijk tegen IS protesteren dat ze dan wel een probleem hebben.
Die zijn ook voorstander van geweld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar wat heeft dat met deze extremistische Fransozen in Calais te maken?
Nah, und?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:09 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Die zijn ook voorstander van geweld.
Nah, und ik hou niet zo van moord en ander geweld.quote:
Dat kunnen we ook beter aan TS overlaten. Die heeft zijn toetsenbord al doorgeladen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nah, und ik hou niet zo van moord en ander geweld.
Ik ook niet. Andere mensen wel, zo blijkt uit dit topic. Die nemen zelfs woorden als genocide in de mond.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat miljoenen anderen dat voor jou en voor jouw tijd hebben moeten ondergaan. Heb jij even geluk dat de politie bereid is om geweld toe te passen om jouw leefomgeving leefbaar te houden. Tot het moment de politiek en politie dat niet meer doen, en wat dan, beste Halloju...? Hoeveel ben jij bereid op te offeren om geweld en moord uit de weg te kunnen lopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hou dat graag in het verleden. Ik snap dan ook niet waarom jij het een goede ontwikkeling vindt dat dit weer terug komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat miljoenen anderen dat voor jou en voor jouw tijd hebben moeten ondergaan.
Je weet niet precies wat genocide is geloof ik...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die van diverse Europese volkeren.
Het is een noodzakelijke ontwikkeling; geweld is het doel niet. Het is 'goed', zoals het goed was dat de Indonesiër voor zichzelf -met geweld- begon op te komen de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hou dat graag in het verleden. Ik snap dan ook niet waarom jij het een goede ontwikkeling vindt dat dit weer terug komt.
Noodzaak is uitermate subjectief hier.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een noodzakelijke ontwikkeling; geweld is het doel niet.
Maar heb je je nou al aangesloten bij deze stoere helden?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het is een noodzakelijke ontwikkeling; geweld is het doel niet.
Wat niet? Zitten we hier net op de middelbare school of zo? Even laten weten dat vrijwel alles subjectief is. ('Heb ik geleerd!'). En dan nu weer verder...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Noodzaak is uitermate subjectief hier.
Lekker op de man spelen. Niveautje weer! Ouderwets fokquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar heb je je nou al aangesloten bij deze stoere helden?
Is uitermate subjectief natuurlijk. Ik hanteer daarom maar de meest algemene definitie;quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je weet niet precies wat genocide is geloof ik...
Gewoon een beetje een omgedraaide vorm van "hoeveel heb jij er al in huis genomen?!!?"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lekker op de man spelen. Niveautje weer! Ouderwets fok
Was niet zozeer aan jou als persoon gericht hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gewoon een beetje een omgedraaide vorm van "hoeveel heb jij er al in huis genomen?!!?"
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was niet zozeer aan jou als persoon gericht hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |