Wegjagen van rotjeugd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Allyo het volgende:
Waarom gingen ze nou net met die honten (zo heten ze blijkbaar) rennen?
Achter schurken aan, wat andersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Allyo het volgende:
Waarom gingen ze nou net met die honten (zo heten ze blijkbaar) rennen?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Slim, dat verstaan de bewoners niet.
Ja, klopt ongeveerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Re het volgende:
is er ergens een kleine samenvatting, terrorist opgepakt en tuig is het daar niet mee eens en wordt opgegeten door herders?
Ja, genieten man.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Re het volgende:
is er ergens een kleine samenvatting, terrorist opgepakt en tuig is het daar niet mee eens en wordt opgegeten door herders?
In Brussel verstaat bijna niemand Nederlands weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Slim, dat verstaan de bewoners niet.
Heb je wel 8 honten in je nek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef ReplaR het volgende:
Klein agentje, die loop je toch zo omver?
Precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef ReplaR het volgende:
Klein agentje, die loop je toch zo omver?
wat straattuig dat stoer loopt te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Re het volgende:
Van links naar rechts lezen is voor velen al een uitdaging.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Brussel verstaat bijna niemand Nederlands weet ik uit ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |