BBQ Ham chips.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoop dat ze die terrorist eerst oog in oog laten kennismaken met de nabestaanden
en vervolgens de rest van zijn leven spek voeren
ja ok jeetje weet niet eens waar je het over hebtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben nog serieus ook hoor... geen respect voor hem
die abdeslam mongoolquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ok jeetje weet niet eens waar je het over hebt
Mja, wordt waarschijnlijk alleen maar kontenbonkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
of in de cel met breivik... kan wel leuk tv spektakel opleveren
zou wel kijken, maar hier ontkennenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mja, wordt waarschijnlijk alleen maar kontenbonken
rtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel kijken, maar hier ontkennen
Ok Geertquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
waarschijnlijk krijgt hij 3 jaar waarvan 2 voorwaardelijk en 1 jaar aftrek wegens continu op de vlucht zijn
waar is je hoofddoek ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:19 schreef Crip het volgende:
Ik heb die future me simulator net gedaan, het scant je gezicht en maakt dan een versie van jou hoe je eruit zou zien in 2034
Kijk mijne
[ afbeelding ]
Je wordt ineens Chinees?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:19 schreef Crip het volgende:
Ik heb die future me simulator net gedaan, het scant je gezicht en maakt dan een versie van jou hoe je eruit zou zien in 2034
Kijk mijne
[ afbeelding ]
Get the gimp.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel kijken, maar hier ontkennen
nee ik danquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:19 schreef Crip het volgende:
Kijk mijne
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |