Jimmyquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt wel indirect gezegd dat hij idd een puistenkop heeft.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]Blijf je in KLB SC, kunnen we wel wat meer liefdevolle users gebruiken.
Australiëquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
Dat moment dat je echt wil bailen. Damnals jullie zouden bailen uit jullie leven hier. Waar zouden jullie heengaan?
zimbabwequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
Dat moment dat je echt wil bailen. Damnals jullie zouden bailen uit jullie leven hier. Waar zouden jullie heengaan?
oke ik durf nu te bekennen dat ik dik benquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:11 schreef Catkiller het volgende:
Mensen die dik zijn en daar moeilijk over doen.Gewoon trots zijn op wat je hebt.
Zuid Italiëquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
InB4 syrie
jij bent ook zo kut hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oke ik durf nu te bekennen dat ik dik ben
Als je niet al te oud bent en je wilt werken op boerderijen etc... met een working holiday visum welquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk je dat je daar binnen zou komen?
En dan doodgaan door 1 van de honderden gevaarlijke dieren/insecten.quote:
Ben je een wijf ofzo altijd zo wispelturig manmanmanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat jou toch niks aan? ;s
Wat is een TEFL stage?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sjuun, geen idee.
Wil daarna een TEFL stage gaan doen in ZA, ZA of Azië, of zo.
Nadeel is dat je wss binnen een week Aids krijgt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
peniskoker dragen is wel een groot pluspunt
gaar land in zuid amerika denkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Murdera het volgende:
InB4 syrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |