Met haar moeder en de komkommer is nog veel meer cringe inducing.quote:
Dat is niet echt bepaald iets slechtsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Same, mijn stage is afgelopen en ik doe nu de hele dag niks, ik ga amper naar school.![]()
kan je nagaan dat je irl ookal niet zo geliefd bent :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
een collega van mij zei laatst ook al dat ze hoopte dat mijn huis instort :s
Wanneer kom je terugquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat is niet echt bepaald iets slechts![]()
Bij mij was het ook even drukjes, maar ik ben blij dat ik je weer zie
ze meende het niet, ze gaat me zelfs missenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je nagaan dat je irl ookal niet zo geliefd bent :s
Was dat toen hij aan het einde gratis bier kreeg?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een rondleiding in een bierbrouwerij bijgewoond welke hij had georganiseerd.
pls god noquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]Blijf je in KLB SC, kunnen we wel wat meer liefdevolle users gebruiken.
ze liegen om in je broekje te kunnen komenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ze meende het niet, ze gaat me zelfs missenevenals een heel aantal andere collega's
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wooowowowowowow echt hooowr
wiens kloon?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:23 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Same, mijn stage is afgelopen en ik doe nu de hele dag niks, ik ga amper naar school.![]()
Vind je het gek, ik ben hot afquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze liegen om in je broekje te kunnen komen
Wat hatelijk weerquote:
Ja haha. Toen was ik alweer weg, dus ik heb niks gekregen :squote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Was dat toen hij aan het einde gratis bier kreeg?
Lekker voor jequote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja haha. Toen was ik alweer weg, dus ik heb niks gekregen :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |