Ik denk dat ze gewoon meeloopt inderdaad, die beweging maakt ze wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja dat vond ik dus ook
heb ook een paar keer gekeken omdat ik zeker wist dat ze meeliep of zo.. maar ik zie het niet
onzin, heb op heel mijn hoofd haar... alleen inhammen...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
Hey ik hoorde dat WCH helemaal geen haar op z'n hoofd heeft. Kan iemand dit bevestigen/ontkennen?
colaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie, ben je al begonnen met trainen of ben je meer bezig met autorijden en cola drinken?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:42 schreef Le_Professeur het volgende:
Braddie, ben je al begonnen met trainen of ben je meer bezig met autorijden en cola drinken?
Tegen die tijd is mijn moeder 80, dus van mij mogen zequote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
Op een dag rijdt Braddie z'n Audi voor met z'n afgetrainde lijf en neukt hij al onze moeders. En Fylax ook
aub noem die beetlejuice nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
Op een dag rijdt Braddie z'n Audi voor met z'n afgetrainde lijf en neukt hij al onze moeders. En Fylax ook
Maar pinman is net 15quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
EEN NIEUWE! GRIJP DEZE GEK! HPLC PAK DE HOOIVORKEN!!
Ik kom hier vaker dan je denktquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
EEN NIEUWE! GRIJP DEZE GEK! HPLC PAK DE HOOIVORKEN!!
Braddie de Calciumtester noemen ze hem dan, omdat hij al die oude botten breekt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tegen die tijd is mijn moeder 80, dus van mij mogen ze
En waar is dit op gebaseerd, beste vriend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:45 schreef TARDIS. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |