abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160756935
Zou er een wereldoorlog 3 binnenkort uitbreken?
Zelf denk ik van wel maar dan denk ik niet aan landen zoals Rusland en de VS tegen elkaar maar eerder de Mensenmassa tegen de grote overheden.
Rebels vs Government

Wat zou de rol van China zijn? Ik denk niet dat daar veel Chinezen in opstand zullen komen tegen hun regering en op het nieuws horen we er nooit iets over. De Oeigoeren hebben geprobeerd om te protesteren maar werden na enkele minuten al neergeslagen.

Wat doe ik in wereldoorlog 3?
Ik denk dat ik mijn dagelijkse shit verder zal doen, omdat Nederland er niet veel last van zal hebben. De Nederlanders zullen vooral actief zijn op het internet, denk ik.
pi_160757118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:50 schreef eray240 het volgende:
De Nederlanders zullen vooral actief zijn op het internet, denk ik.
Dit sowieso
pi_160757451
Teveel films gekeken ts. Slechte ook nog.
pi_160757498
Volgens mij is de wereld al een tijdje in oorlog met ISIS en hun vrienden.
Ik durf dat best een wereld oorlog te noemen.

ISIS heeft in ieder geval bonje met Rusland en America en Europa dus ja volgens mij is dat een groot deel van de wereld :Y
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_160757504
Wat is binnenkort, binnekort in de trant van ik ga binnenkort een boodschap doen of binnenkort over de tijd der geschiedenis.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:21:35 #6
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160757522
Ja is mogelijk. Nee niet nu.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_160757581
Zo lang mensen op figuren als Wilders, Le Pin en Trump stemmen wordt de kans op een WO3 wel groter ja.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 11:26:10 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_160757585
Wat denkt die mensenmassa precie ste bereiken met hun oorlog tegen de "overheden", die overigens ook uit mensen bestaan en niet uit vijandige buitenaardse wezens of iets dergelijks.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 13:22:09 #9
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_160759959
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:26 schreef R-K het volgende:
Zo lang mensen op figuren als Wilders, Le Pin en Trump stemmen wordt de kans op een WO3 wel groter ja.
Willen jullie meer of minder oorlog?
pi_160759974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Willen jullie meer of minder oorlog?
Minder, minder, minder
En ook minder, minder en minder Wilders, Trump en Le Pin
pi_160760928
Het zou zomaar kunnen al hoop ik van niet!
De voedingsbodem is er, als maar niet het zaadje op de goede plek valt?

De Nederlanders op internet, de pantoffel helden?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:59:53 #12
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_160762087
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 10:50 schreef eray240 het volgende:
Zou er een wereldoorlog 3 binnenkort uitbreken?
Zelf denk ik van wel maar dan denk ik niet aan landen zoals Rusland en de VS tegen elkaar maar eerder de Mensenmassa tegen de grote overheden.
Rebels vs Government

Wat zou de rol van China zijn? Ik denk niet dat daar veel Chinezen in opstand zullen komen tegen hun regering en op het nieuws horen we er nooit iets over. De Oeigoeren hebben geprobeerd om te protesteren maar werden na enkele minuten al neergeslagen.

Wat doe ik in wereldoorlog 3?
Ik denk dat ik mijn dagelijkse shit verder zal doen, omdat Nederland er niet veel last van zal hebben. De Nederlanders zullen vooral actief zijn op het internet, denk ik.
Niet zoals jij die beschrijft. De voorgaande wereldoorlogen waren een aangelegenheid tussen staten, verspreid over de hele wereld. Vandaar de term wereldoorlog. Een vervolg zou dus moeten betekenen dat dat weer gebeurt. Die kans acht ik vrij klein.

De revoluties tegen staten zoals jij die beschrijft zijn een interne aangelegenheid. Al zouden er in alle staten van de wereld dit soort revoluties uitbreken, dan spreek je nog niet van een wereldoorlog maar van een wereld in oorlog. Ook die kans acht ik vrij klein.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')