Ik vertrouw op zo'n zelfde rush als tijdens die randoneurstocht toen de streep en het bier in zicht wasquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:45 schreef Gripper het volgende:
Maar jij weet even goed dat er na afloop altijd wel een paar het huilen nader staat dan het lachen
Dit is de voorpret. Altijd genotquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:11 schreef ratatat het volgende:
Kijk ze allemaal zenuwachtig doen. Zo liev
Zal een beste bevalling worden morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:12 schreef Fretwork het volgende:
Ben al 9 maanden aan het carbo loaden...
Haha gewoon indekken joh, ik rij heus wel door. Zeker als ik het zat ben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:11 schreef ratatat het volgende:
Kijk ze allemaal zenuwachtig doen. Zo liev
Heb al een tijdje weeënquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal een beste bevalling worden morgen.
Gelukkig is de WC van gripper klaar en kan je lekker zitten schijten.
Niets zo grappig.. Als muzas die het zat is :-)quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha gewoon indekken joh, ik rij heus wel door. Zeker als ik het zat ben.
Oh jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
grip ik kom een half uurtje eerder, kan ik echt ff op mijn gemak van je wctje genietenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Ja maar ik heb geen idee hoe laat we door Utrecht rijden en hoe. De vorige keer waren we ook verkeerd geredenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja
*nieuw pak pleerol op boodschappenlijstje*
Hee, ik heb niks van een afgesloten brug gezien hoor Fret. Als je vanaf Utrecht CS fietst, neem je de route die continue het merwedekanaal volgt. Bij de IKEA het AMS_rijn kanaal over, door Jutphaas, en dan langs het winkelcentrum.
Maar volgens mij komen alleen Marco en Kano met de fiets? en die weten de weg wel. Dop misschien ook.
ik kom vanuit utrecht op de fietsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja
Hee, ik heb niks van een afgesloten brug gezien hoor Fret. Als je vanaf Utrecht CS fietst, neem je de route die continue het merwedekanaal volgt. Bij de IKEA het AMS_rijn kanaal over, door Jutphaas, en dan langs het winkelcentrum.
Maar volgens mij komen alleen Marco en Kano met de fiets? en die weten de weg wel. Dop misschien ook.
Ik weet het niet zeker hoor, maar mijn moeder kwam ermee (omdat bus 74 er wellicht last van heeft). Als je langs Jack's Grillhouse wil zou je dan een probleem hebben.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh ja
bij de europalaan het kanaal over?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar mijn moeder kwam ermee (omdat bus 74 er wellicht last van heeft). Als je langs Jack's Grillhouse wil zou je dan een probleem hebben.
Zou kunnen, of dus de wandelbrug bij de Ijsselsteinseweg.quote:
Prima routequote:
neukenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Prima route. Maar wat moet je nou op de Europalaan
Dan ben je wel op de goede plek iigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |