Je begrijpt best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja
Alle Turken zitten al in EuropaHans
Hoezo krijgt een DEENS team het wel voor elkaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan van de trekpop van Chelsea? Dat die binnen een korte tijd wel even een team aan het draaien krijgen dat Southampton weg kan tikken?
gelulquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Een DEENS team.
Die weten niet of er lucht of zand in een bal zit.
Nee niet echt. Wat denk je nou eigenlijk?. Dat het allemaal een complot is om een Islamitische wereld orde op te zetten ofzo?quote:
Prima, viel spass in de voorrondes met alle Nederlandse clubs.quote:
Zet Brondby in de Nederlandse competitie en ze spelen mee om plek 3.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima, viel spass in de voorrondes met alle Nederlandse clubs.
Omdat tactiek tegenwoordig veel belangrijker is dan of je altijd de betere spelers hebt of niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo krijgt een DEENS team het wel voor elkaar.
Die kunnen er echt HELEMAAL niets van.
Het is wel kut.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wat denk je nou eigenlijk?. Dat het allemaal een complot is om een Islamitische wereld orde op te zetten ofzo?
We weten hoe je er over denkt jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wel kut.
Europa had vanaf het begin een dikke middelvinger moeten geven aan die vluchtelingen.
Dat kan nooit volledig en waterdicht zijn, maar dat begrijp je zelf ook wel hoop ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wel kut.
Europa had vanaf het begin een dikke middelvinger moeten geven aan die vluchtelingen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is wel kut.
Dat snapt hij nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nooit volledig en waterdicht zijn, maar dat begrijp je zelf ook wel hoop ik
Aha. Dan moeten het wel allemaal heel slechte trainers zijn als je jaren achter elkaar choked.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat tactiek tegenwoordig veel belangrijker is dan of je altijd de betere spelers hebt of niet.
Dat is een verschil met Merkel die zegt "wir schaffen das"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nooit volledig en waterdicht zijn, maar dat begrijp je zelf ook wel hoop ik
Doe niet zo denigrerend..quote:
Is wel iets anders dan alles open gooien en net doen alsof het ons probleem is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is anders wel zo.quote:
Internationaal recht is dan ook zo bindend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is anders wel zo.
Wat jij wil gaat in strijd met het internationale vluchtelingenrecht.
Je snapt weer eens niet wat ik bedoel, maar dat is niet erg. Onze KNVB leidt coaches op die niet meer bezig zijn met 'als we maar niet verliezen' en altijd in zekerheidjes denken. Ik beschouw het niet als toeval dat vrijdenkers als Bosz en Ten Hag goede resultaten boeken en lof kweken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha. Dan moeten het wel allemaal heel slechte trainers zijn als je jaren achter elkaar choked.
We hadden die eerste Rode Kruis gasten die mensen uit de zee gingen vissen al niet moeten toestaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is anders wel zo.
Wat jij wil gaat in strijd met het internationale vluchtelingenrecht.
Ja, kan je wel weer dat argument voorbij gaan door een ander voorbeeld te geven maar het is gewoon wel zoals het is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Internationaal recht is dan ook zo bindend.
Je zag het wel toen we meehielpen in Irak en Afghanistan met burgers afslachten.
Weet je wat ook tegen bepaalde rechten is, het binnenhalen van mensen zonder enige kans op een fatsoenlijk leven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan je wel weer dat argument voorbij gaan door een ander voorbeeld te geven maar het is gewoon wel zoals het is.
Als jij vluchtelingen weigert schend je gewoon belangrijke rechten punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |