Toch volgend jaar wel beter denk ik hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch komt sparta praag dan menig Nederlands club.
Die kunnen er echt helemaal niets van hoor.
Ik weet dat het ook met kwaliteit te maken heeft, maar die trainersopleiding van KNVB is denk ik een groot probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch komt sparta praag dan menig Nederlands club.
Die kunnen er echt helemaal niets van hoor.
Want Ajax en Feyenoord zijn wel een garantie op succes.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch volgend jaar wel beter denk ik hoor
PSV CL, Ajax, Feyenoord en AZ EL
Gekke fair-play plek niet meer.
Frank de Boer is een vreselijke Calimero geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Want Ajax en Feyenoord zijn wel een garantie op succes.
Als we vorig jaar niet zo genaaid werden door die scheids hadden we nog ver kunnen komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch volgend jaar wel beter denk ik hoor
PSV CL, Ajax, Feyenoord en AZ EL
Gekke fair-play plek niet meer.
[..]quote:
Feyenoord heeft nou niet echt een CV om naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Geen garantie. Maar die hebben toch wel een stuk meer kans dan Groningen in de poulefase
Aan wie geef je ze? broertje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb wel kaarten voor Feyenoord bekerfinale gekregen.
Maar ga niet.
Broertje heeft ze gefixt, dus die gaat sowieso ondanks dat het eigenlijk niet mag.quote:
Vitesse wel ja. Groningen was wel tergend slecht maar te verwachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gebash op Vitesse/FCGroningen/Go Ahead vond ik wel zwaar kinderachtig.
Vitesse werd uitgeschakeld door een team die een Deense team niet kon hebbenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vitesse wel ja. Groningen was wel tergend slecht maar te verwachten.
Dat was ook wel erg jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vitesse werd uitgeschakeld door een team die een Deense team niet kon hebben
Wat een debiele vergelijking weer, maar dat snap je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vitesse werd uitgeschakeld door een team die een Deense team niet kon hebben
Het zijn altijd debiele vergelijkingen, maar het is wel altijd "pech" of weet ik veel wat in Nederland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een debiele vergelijking weer, maar dat snap je zelf ook wel.
Uh jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Straks alle Turken naar Europa.
Mooi man
Wat verwacht jij dan van de trekpop van Chelsea? Dat die binnen een korte tijd wel even een team aan het draaien krijgen dat Southampton weg kan tikken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zijn altijd debiele vergelijkingen, maar het is wel altijd "pech" of weet ik veel wat in Nederland.
jatog abiquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh ja
Alle Turken zitten al in EuropaHans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |