Toch niets meer dan dat het makkelijk wegluisterd. Mede omdat er geen tekst in zit die niet herhaald wordtquote:
Is deels persoonlijk vlak maar eerlijk zijn Europa gaat een beetje naar de kloten momenteel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor toekomstperspectief dan?
Dat is nog een tikje erger dan Djangoquote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 01:37:17Hillary Clinton has been involved in corruption for most of her professional life! reageer retweet
De moslims komen eraan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat Mikey een zeer uitgebreid toekomstperspectief over de wereld heeft.
Dat we over een paar jaar massaal naar Rusland vluchten, want als er iets is wat die moslims weten: ''Je moet niet fukken met de russen''.quote:
Dat is wel een deel ja.quote:
Had je Fener gezien vanavond?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder wel eens dat voetbal echt enorm kut is geworden.
Ik heb niets geen voetbal gezienquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je Fener gezien vanavond?Dat was wel genot hoor soo
Die ontspoorden helemaal
3 rode kaarten + trainert naar de tribune koekoekquote:
Sparta Praag geeft Lazio gewoon even pakkie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De gehele top zes van Spanje is door, lekker hoor.
Vroeger hadden we Hasselbaink Makaay en van Hooijdonk die overal topscorer werden gewoon als reserve spitsen. Nu zijn Kramer en Luuk de Jong een optie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder wel eens dat voetbal echt enorm kut is geworden.
Kan mij het Nederlands elftal schelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Hasselbaink Makaay en van Hooijdonk die overal topscorer werden gewoon als reserve spitsen. Nu zijn Kramer en Luuk de Jong een optie.
Dat boeit me niet eens meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger hadden we Hasselbaink Makaay en van Hooijdonk die overal topscorer werden gewoon als reserve spitsen. Nu zijn Kramer en Luuk de Jong een optie.
Lazio speelde wel met een B-team, maar dat is opeens minder interessant als het geen Engelse club betreft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sparta Praag geeft Lazio gewoon even pakkie.
En dan zijn er mensen verbaasd waarom landen als Tsjechie en Oekraine langs Nederland heen gaan.
En toch komt sparta praag dan menig Nederlands club.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |