Van Gerwen, Van der Voort en Klaasen zaten ook dan in zo'n team, jammer genoeg waren ze dan altijd in Engeland als ze naar Leiden kwamenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader ging altijd biljarten in Rotterdamse cafe op zuid, competitie.
Dan ging ik altijd mee om mn moeder een rustig avondje te gunnen, evenals mn broertje.
Was dit voor of na die viesdik werd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan spreken we nog over de periode dat Van Gerwen haar had.
Toen hij haar had, was hij by far niet viesdik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was dit voor of na die viesdik werd.
Vroeger dat dagelijkse programma was leuker.quote:
Doet Rutger nog steeds alle interviews?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger dat dagelijkse programma was leuker.
Nee toen ook niet trouwens. Maar er klopt daar wel iets niet want elke presentator die een beetje naam begon te maken wist niet hoe snel hij of zij weg moest zijn daar , Danny Zimra Jan Versteegh oa.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet Rutger nog steeds alle interviews?
Ik ga dit luisteren.quote:
Niet echt toch, Sinds 2010 is alles minder geworden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Mikey vindt alles van vroeger leuker.
Terwijl er zoveel beter is geworden.
Zimraquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee toen ook niet trouwens. Maar er klopt daar wel iets niet want elke presentator die een beetje naam begon te maken wist niet hoe snel hij of zij weg moest zijn daar , Danny Zimra Jan Versteegh oa.
Nee, dit valt goed mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet echt toch, Sinds 2010 is alles minder geworden.
Economisch politiek entertainment sportief allemaal minder geworden.quote:
Dat vind jij toch niksquote:
Zimra is een lekker wijf die ook nog eens gewoon leuk en spontaan is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zimra![]()
Alleen maar bij ER om dr tieten te showen
Wat voor toekomstperspectief dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Economisch politiek entertainment sportief allemaal minder geworden.
Toekomst perspectief.
Er zat dat seizoen ook nog een andere meid in, die Rotterdamse chick die vind ik wel leukquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zimra is een lekker wijf die ook nog eens gewoon leuk en spontaan is.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit mist wel echt op elk front kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |