Ik ben in training.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn
Niet weer dit topic in een dartstopic veranderen alsjeblieft
Waarom ga je mij bij voorbaat al de schuld geven terwijl Inso erover begint?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn
Niet weer dit topic in een dartstopic veranderen alsjeblieft
Dat zou betekenen dat je weer flink aan het bier zit tochquote:
Jij bent blauw dus ik acht jou de meest verstandigequote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ga je mij bij voorbaat al de schuld geven terwijl Inso erover begint?
Ik ben er nog niet over uit welke dubbel het meest walgelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag heel veel uitgegooid op de dubbel 5
Ik was vandaag met teamgenoot in training.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je weer flink aan het bier zit toch
Dit is een slowchat. Het zou pas gek zijn als we in een forum als OUD over Darten gaan beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent blauw dus ik acht jou de meest verstandige
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent blauw dus ik acht jou de meest verstandige
Je hebt toch niet drankspelletjes gedaan op het dartbord?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Die idioot had bijna de audi ondergekotst
De helft zal niet recht meer gooien neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus als ik op de dag van het toernooi als enige nuchter ben win ik sowieso.
Nee, onze training was vandaag in de pub.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet drankspelletjes gedaan op het dartbord?
VBL heeft sowieso veel kutmods altijdquote:
GGMM was een prima mod behalve dat ie vaak mensen een ban aannaaide.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VBL heeft sowieso veel kutmods altijd
Don is tof en nu met Stijn zit dat ook wel goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VBL heeft sowieso veel kutmods altijd
Ik ga denk ik na de zomer competitie darten voor de grap.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had twee weken geleden een toernooi waar vooral gelegenheidsdarters aan meededen maar ik verloor in de halve finale na een 0-2 voorsprong.
Die 2 wel ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Don is tof en nu met Stijn zit dat ook wel goed.
Competitiedarten doen nog genoeg figuren, ook van de TV.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik na de zomer competitie darten voor de grap.
Morpheus met zijn kanker alarmquote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Morpheus2002 en Guitarist waren goede mods.
Mijn vader ging altijd biljarten in Rotterdamse cafe op zuid, competitie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Competitiedarten doen nog genoeg figuren, ook van de TV.
Vroeger ging ik altijd kijken bij de Superleague. Leiden was dan afgevaardigd hoor!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |