Die had zijn carrière moeten beëindigen na die eerste twee wedstrijden van hem. Beter wordt het niet.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha Ajax kan er dus echt niks van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
We stromen toch in de halve finale weer in?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk dat de verveling je parten begint te spelen.
Haha oke.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha Blind is de enige die een 7 haalt vanavond. Staat sterk te spelen.
Komt een pak handelingsnelheid tekortquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die had zijn carrière moeten beëindigen na die eerste twee wedstrijden van hem. Beter wordt het niet.
haha!quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Haha Ajax kan er dus echt niks van!
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Haha Ajax kan er dus echt niks van!
In Engeland vonden ze het een bargain buy. Die moffen lachen zich nu nog de ballen uit hun broek.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:44 schreef Joezi het volgende:
Leuk om Schweinie weer eens te zien schitteren
Het meest pijnlijke is dat De Boer nog iedere dag zich verongelijkt voelt door de media om PSV.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef Caland het volgende:
Nouja Molde was toch ook gewoon best goed.
Rashford en Blind ken ik, maar wie is Paard?quote:
Je bent een pessimist.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:45 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie Man U dit niet meer winnen jong0ns!
26 mei 1999 never forgetquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:45 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie Man U dit niet meer winnen jong0ns!
7/10quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rashford en Blind ken ik, maar wie is Paard?
Van Nistelrooy, maar die speelt al een tijdje niet meer bij United.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rashford en Blind ken ik, maar wie is Paard?
Dat is te merken ook. Man man wat slecht.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van Nistelrooy, maar die speelt al een tijdje niet meer bij United.
Ik voel hier toch enige mad, het zit diep gevoelens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Haha die lelijke scousers te trollen. Laat ze lekker iers lullen man. Paupervolk
Louisquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom is Mansjester zo teringslecht?
Voor welke club zou dat dan zijn?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:49 schreef Joezi het volgende:
Van Gaal moet van de zomer eens 4/5 gerichte aankopen doen
Voor de woonkamer of achtertuin?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:49 schreef Joezi het volgende:
Van Gaal moet van de zomer eens 4/5 gerichte aankopen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |