SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste zonnepanelen zijn helaas inmiddels afgekoppeld omdat ze op gebouwtjes stonden die er niet meer zijn en omdat de stroomtoevoer naar de tuin is gesloopt door de grondwerker, maar toch al 250 minder op de meter dan toen we het kochten![]()
Wat onvoorstelbaar attent!quote:Op zondag 15 mei 2016 10:10 schreef Balkondeur het volgende:
Ik wilde NET om een update komen vragen!
Mghih.
De Japanse duizendknoop is door zijn groeikracht en relatieve ongevoeligheid voor bestrijdingsmiddelen moeilijk te doden op plekken waar hij eenmaal goed gevestigd is. Bestrijding is gebaseerd op een combinatie van drie tactieken volgens een meerjarenplan:quote:Op maandag 16 mei 2016 21:47 schreef Loopfiets het volgende:
Tnx
Nieuwe verrassing.
De hele tuin vol Japanse duizendknoop![]()
Iemand die al eens succesvol bestreden?
Persoonlijk zou ik verhuizen als het in mijn tuin zou staanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:
Dat klinkt echt alsof je enige doenbare oplossing is om je hele tuin te bestraten voor een laaange tijd
Daar komt het doorheen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:
Dat klinkt echt alsof je enige doenbare oplossing is om je hele tuin te bestraten voor een laaange tijd
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik verhuizen als het in mijn tuin zou staan
duhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:04 schreef Loopfiets het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ze daarom verhuisd zijn.
Ik zag deze foto vanochtend en het lijkt of er nu al meer van die rode blaadjes zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:02 schreef Loopfiets het volgende:
[..]
Daar komt het doorheen.
[ link | afbeelding ]
Het zijn die snoezige rode blaadjes.
Even een plattegrondje plaatsen en ik kan morgen wel even wat opties voor je verzinnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:33 schreef Loopfiets het volgende:
Poeh, badkamerkeuzes.. Ik heb een ruimte van 2,36 diep. Hoe breed is afhankelijk van de badkamerindeling. Er hoeft geen wc in, wel een bad (liefst 1.80x80), ruime douche, wastafel .8 of 1m en handdoekradiator. Grote kans dat links, aan de kant van de deur, een meterkast komt. Dan is daar dus een hoekje uit.
Ik heb al wat zitten tekenen, natuurlijk geen foto gemaakt en lig inmiddels in bed. Mijn twee beste opties zijn
a. Wastafel rechts tegen de muur, douche daarachter, bad links tegen de muur, radiator tussen bad en douche en
b. Douche rechts bij binnenkomst, radiator daarnaast, kast in de hoek, bad in de breedte vanaf de kast (misschien is die kast wel onzin, wist niet of 65cm te krap is om kaar radiator te gaan, maar valt vast wel mee), wastafel links.
Bij beide opties kom ik op een breedte van ongeveer 2.6m.
Tips, ideeën, ervaring met hoe groot je badkamer moet zijn om lekker te kunnen bewegen etc zijn meer dan welkom.
Koop een pak ruitjes papier en ga schetsen. Mijn man en ik hebben dit onafhankelijk van elkaar gedaan en een weekje later zijn we bij elkaar gaan zitten met de verschillende schetsen. Heeft ons zeer geholpen in welke individuele wensen en voorkeuren we hadden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:33 schreef Loopfiets het volgende:
Poeh, badkamerkeuzes.. Ik heb een ruimte van 2,36 diep. Hoe breed is afhankelijk van de badkamerindeling. Er hoeft geen wc in, wel een bad (liefst 1.80x80), ruime douche, wastafel .8 of 1m en handdoekradiator. Grote kans dat links, aan de kant van de deur, een meterkast komt. Dan is daar dus een hoekje uit.
Ik heb al wat zitten tekenen, natuurlijk geen foto gemaakt en lig inmiddels in bed. Mijn twee beste opties zijn
a. Wastafel rechts tegen de muur, douche daarachter, bad links tegen de muur, radiator tussen bad en douche en
b. Douche rechts bij binnenkomst, radiator daarnaast, kast in de hoek, bad in de breedte vanaf de kast (misschien is die kast wel onzin, wist niet of 65cm te krap is om kaar radiator te gaan, maar valt vast wel mee), wastafel links.
Bij beide opties kom ik op een breedte van ongeveer 2.6m.
Tips, ideeën, ervaring met hoe groot je badkamer moet zijn om lekker te kunnen bewegen etc zijn meer dan welkom.
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:40 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Even een plattegrondje plaatsen en ik kan morgen wel even wat opties voor je verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |