Nu al! Hoe meer problemen des te meer leedvermaakquote:Op donderdag 7 april 2016 19:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
20.30 is die grote negert er weer
De avontuurlijke Marloes en Max hebben een opknaphuis gekocht. De verbouwing staat al een jaar stil en daarom is van de relatie tussen Max en Marloes heel weinig over. Het huis moet nu echt af. Marloes is zelfs bereid haar huwelijk op het spel te zetten. Ze schakelt John in, maar Max lijkt zijn project niet los te willen laten.
Pareltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Vanavond herkansing! Ik reken op jequote:
quote:Op donderdag 7 april 2016 19:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Nu al! Hoe meer problemen des te meer leedvermaakIk heb een zware week achter de rug die nog niet voorbij is. Een portie leedvermaak houdt me op de been!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alfa mannetje!quote:
Echt waar? Of is dat een vermoeden?quote:Op donderdag 7 april 2016 20:35 schreef NewBalance het volgende:
John mag het huis opknappen zodat het in de verkoop kan. Dit stel gaat scheiden.
Dat wil hij denk ik niet en plein public bespreken. Hetgeen ik me voor kan stellen.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de meubelmaker niet zoveel met dat 'qua gevoel, qua basis'
Vermoeden. Zoals zij praat over de relatie, lijkt mij niet te redden. Gok erop dat het huisje boompje beestje leven en de verbouwing na al die vrijheid een van de 2 of beiden opbreekt.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt waar? Of is dat een vermoeden?
Dat gaan we vast zometeen zien.quote:Op donderdag 7 april 2016 20:52 schreef computergirl het volgende:
Zit ook veel onderhuidse agressie bij die man heb ik het gevoel. Volgens mij kan hij enorm barsten zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |