Je moet er wat voor over hebben om bruidsmeisje te mogen zijn hequote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik ben een echt ochtendmens maar kwart voor twee is toch wel erg vroeg voor een rondje
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om bruidsmeisje te mogen zijn he
Dat dacht ik dus ook. Misschien om te oefenen voor de Roparun?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je begeleiders nodig zou hebben op zo'n kort loopje, laat staan meer dan 2
Op naar de 5km in 23min!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Net met hoe-die-nie een voor hem nieuw PR op de 5km gelopen (28:28), ik morgen de Venloop.
Net deze week een 360 graden GoPro pols mount binnengekregen, zodat ik de Halve marathon van Berlijn kan filmen onderwegDeze week ff trainen met het ding. Heb er heel veel zin in
Jij gaat hard manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:19 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Op naar de 5km in 23min!
De HM van Berlijn is nu al echt dichtbij.. voelt nog een beetje onwerkelijk voor me eigenlijk. De 20km training van afgelopen week ging eigenlijk best goed, ben er wel klaar voor
Ga je dan met zo'n band op je hoofd lopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Net met hoe-die-nie een voor hem nieuw PR op de 5km gelopen (28:28), ik morgen de Venloop.
Net deze week een 360 graden GoPro pols mount binnengekregen, zodat ik de Halve marathon van Berlijn kan filmen onderwegDeze week ff trainen met het ding. Heb er heel veel zin in
He? Waarom? Ik heb juist een pulsestrap gekocht zodat-ie op mijn hand kan.. en kan draaien.. zodat ik zowel de mooie omgeving als ons lopend in de omgeving kan filmenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga je dan met zo'n band op je hoofd lopen?
Ah oke, maar film je dan niet voornamelijk de grond als je ook nog een beetje normaal wilt lopen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
He? Waarom? Ik heb juist een pulsestrap gekocht zodat-ie op mijn hand kan.. en kan draaien.. zodat ik zowel de mooie omgeving als ons lopend in de omgeving kan filmen
Dank u! Had zelf niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou vinden. Het is iedere keer toch een beetje afzien maar het gevoel als je het gehaald hebt is zo heerlijk. Dat smaakt telkens naar meer. En het samen delen is ook heel tof, het heeft ons leven best wel wat veranderd.quote:
Je gaat idd als een malle! Al een najaarsmarathon in gedachten?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:19 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Op naar de 5km in 23min!
De HM van Berlijn is nu al echt dichtbij.. voelt nog een beetje onwerkelijk voor me eigenlijk. De 20km training van afgelopen week ging best goed, ben er wel klaar voor
Om Ron Teunisse aan te halen "als ik loop voel ik me beroerd, als ik niet loop nog beroerder"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dank u! Had zelf niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou vinden. Het is iedere keer toch een beetje afzien
Haha, voor mij nog geen marathons dit jaar, dat zit er echt niet inquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Je gaat idd als een malle! Al een najaarsmarathon in gedachten?
Als het goed is niet:quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah oke, maar film je dan niet voornamelijk de grond als je ook nog een beetje normaal wilt lopen?
Even afstoffen kan geen kwaadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als het goed is niet:
[ afbeelding ]
Ik kan hem alleen aanzetten wanneer ik wil (ik ga niet 2 uur lang filmen), ms kan ik hem een beetje inklappen als ik dat even niet wil. Ik denk wel dat het gaat lukken, want een marathontraining duurloop met een polsfles heb ik ook wel 's gedaan. Het is niet superpraktisch, maar ik hoef in Berlijn geen PR te lopen
Wat een constructie! Ik ben wel heel benieuwd!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als het goed is niet:
[ afbeelding ]
Ik kan hem alleen aanzetten wanneer ik wil (ik ga niet 2 uur lang filmen), ms kan ik hem een beetje inklappen als ik dat even niet wil. Ik denk wel dat het gaat lukken, want een marathontraining duurloop met een polsfles heb ik ook wel 's gedaan. Het is niet superpraktisch, maar ik hoef in Berlijn geen PR te lopen
Of wat extra oefeningen voor je kuiten doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:31 schreef Tinos85 het volgende:
De laatste tijd met hardlopen wat last van m'n kuiten. Ik vermoed dat m'n schoenen op zijn, van de week maar even voor nieuwe kijken en morgen gewoon doorbijten tijdens de Circuitrun.
Goed bezigquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:24 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dank u! Had zelf niet verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou vinden. Het is iedere keer toch een beetje afzien maar het gevoel als je het gehaald hebt is zo heerlijk. Dat smaakt telkens naar meer. En het samen delen is ook heel tof, het heeft ons leven best wel wat veranderd.
Hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:29 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Haha, voor mij nog geen marathons dit jaar, dat zit er echt niet inWaarschijnlijk wel 3 of 4 HM's maar daar hou ik het dan even bij
Dankquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Zal nu ook eens bij een race van jou moeten komen supporteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |