Superleuk gedaan!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:20 schreef drakin het volgende:
Nou heb ik zelf net mini string art gemaakt
[ afbeelding ]
Dit is de eerste keer, eindtouw kreeg ik geen knoop in en heb ik maar met een drup textiellijm vastgemaakt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:23 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Superleuk gedaan!
Hoe lang ben je hiermee bezig geweest?
En is dit je eerste of heb je al meer gemaakt?
Haha dat is wel een slimme oplossing danquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, eindtouw kreeg ik geen knoop in en heb ik maar met een drup textiellijm vastgemaakt.
Mastworp leggen met halve steek als afmaker (of gewoon meteen een constrictorknoop).quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer, eindtouw kreeg ik geen knoop in en heb ik maar met een drup textiellijm vastgemaakt.
Ik wil er eigenlijk nog 10 maken en dan verkopen, maar is het daar wel leuk genoeg voor?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha dat is wel een slimme oplossing dan
En dat je rondje niet perfect rond is is niet erg toch, voor een eerste keer vind ik hem erg leuk gelukt
Waarom heb je het zwarte rondje ook niet via draad gedaan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk nog 10 maken en dan verkopen, maar is het daar wel leuk genoeg voor?
Het is op hout gedaan, dan hoeft het ook niet 100% perfect, zo is het ook wat "natuurlijker"
De spijkertjes er recht inkrijgen vond ik al lastig genoeg(heb een hoofd vol ideeën, maar bij uitvoering altijd 2 linkerhanden), maar ik zou eerder het witte rondje dan met spijkertjes doen dan het zwarte.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom heb je het zwarte rondje ook niet via draad gedaan?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:36 schreef drakin het volgende:
[..]
De spijkertjes er recht inkrijgen vond ik al lastig genoeg(heb een hoofd vol ideeën, maar bij uitvoering altijd 2 linkerhanden), maar ik zou eerder het witte rondje dan met spijkertjes doen dan het zwarte.
Jup, zelfde idee deed ik, ik heb een tangetje gebruikt, met een smalle kop zodat het nog tussen de spijkertjes in past, en dan nog ging het niet helemaal perfect. Wel stukken beter dan met vingersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n dingetje gebruiken geen optie?
Nee het is niet zo dat je een patroon moet volgen van spijker naar spijker ofzo. En ik had hem eerst zonder die omlijning, maar toen had hij veel minder vorm/diepte. Dus vandaar dat ik het toch nog omlijnt heb. Zo kon je een stuk beter zien dat het een hart is. Allen omdat die spijkertjes scheef staan wordt het dus wat minder mooi. Denk dat als je gewoon echt met hout en spijkers doet dat het er dan wel beter uit zietquote:Op woensdag 6 juli 2016 12:25 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind hem leuk, maar die rode draad had ik achterwege gelaten. Ligt niet aan de kleur, maar aan de omlijning. Maar dit was dus volgens een patroon?
Leuk!quote:Op zondag 11 september 2016 21:56 schreef drakin het volgende:
Mijn yin yang string art is verkocht![]()
En ik heb nu deze afgelopen vrijdag gemaakt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |