Prachtige vlinder!quote:
wtf is dat dan?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:12 schreef Abed het volgende:
[..]
Met iedereen bedoel je 3 users die mij achtervolgen en onheus bejegenen waar het kan?
Als de argumenten op zijn wil het niet zeggen dat je in andere topics je gram hoeft te komen halen op een ronduit vervelende wijze.
Ik ben meer fan van eagle-06.jpgquote:
die olifant pic is wel echt heel erg nicequote:Op donderdag 17 maart 2016 16:11 schreef Metalfrost het volgende:
ik lurkte dit topic en drukte te snel op invoeren
zal zo wel ontopic gaan, wacht
[ afbeelding ]
vliegende eekhoorn
[ afbeelding ]
olifant
[ afbeelding ]
blauwe vinvis
yessurquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:24 schreef boik het volgende:
[..]
die olifant pic is wel echt heel erg nice
Menselijke babydieren zijn vaak echt heel lelijk.quote:
Of die spinnenfilmpjes waar er echt een paar duizend zich verspreiden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Menselijke babydieren zijn vaak echt heel lelijk.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Menselijke babydieren zijn vaak echt heel lelijk.
ghost mantis ook heel vetquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:29 schreef Dven het volgende:
Mantis shrimp natuurlijk, de gestoorde clown onder de dieren
[ afbeelding ]
Of één van dezenquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Of die spinnenfilmpjes waar er echt een paar duizend zich verspreiden.
Die tweedequote:Op donderdag 17 maart 2016 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Of één van dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een baasje ja.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:35 schreef boik het volgende:
[..]
ghost mantis ook heel vet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Of één van dezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahha ja idd ik wou net zeggen wtf is deze nou weerquote:
ik heb er eentje gehad, wel grappige beestjes om te hebben, helemaal als je ze voert ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is wel een baasje ja.
Was vorig jaar aan het wandelen met de honden hier buiten. Keek op een gegeven moment naar de grond en opeens zag ik in m'n ooghoek een bidsprinkhaan op m'n borst zitten. Ben me nog nooit zo doodgeschrokken
Mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, bijzonder mooi...quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:54 schreef boik het volgende:
[..]
ik heb er eentje gehad, wel grappige beestjes om te hebben, helemaal als je ze voert ziet er wel mooi uit.
jij woonde in het buitenland toch? kan me voorstellen dat je dan wel schrikt ja hahah helemaal als het zo'n grote groene was
ik zou graag zo'n orchidee mantis willen maar zijn moeilijk aan te komen en in leven te houden..
deze dus:
[ afbeelding ]
Zuid-Europa ja. Ik was voor een moment bang dat hij z'n poten diep in m'n hart zou stekenquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:54 schreef boik het volgende:
[..]
ik heb er eentje gehad, wel grappige beestjes om te hebben, helemaal als je ze voert ziet er wel mooi uit.
jij woonde in het buitenland toch? kan me voorstellen dat je dan wel schrikt ja hahah helemaal als het zo'n grote groene was
ik zou graag zo'n orchidee mantis willen maar zijn moeilijk aan te komen en in leven te houden..
deze dus:
[ afbeelding ]
Ook gewoon een fuckingquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:54 schreef boik het volgende:
[..]
deze dus:
[ afbeelding ]
je was aan het bidden voor je leven zekerquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Zuid-Europa ja. Ik was voor een moment bang dat hij z'n poten diep in m'n hart zou steken
Die Smileymantis is wel prachtig trouwens
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
Al die onovertrefbare schoonheid doet me geloven dat God bestaat
Ik zou wel een keer op een olifant willen rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb tussen een hele kudde olifanten gestaan en ze verzorgd dus ik ben ietwat subjectief maar olifantjesZulke fascinerende prachtige beesten
Verder apen, dolfijnen, pinguins, honden en katten natuurlijk
Mooi keur ik overigens niet op uiterlijk.
Is slecht voor hun rugquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:46 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou wel een keer op een olifant willen rijden
Iedereen heeft een zwakke plek hequote:Op donderdag 17 maart 2016 17:49 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoe dan? Die beesten zijn zo groot
https://www.thedodo.com/elephant-rides-trek-1132645600.htmlquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:49 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Hoe dan? Die beesten zijn zo groot
Arme olifantquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.thedodo.com/elephant-rides-trek-1132645600.html
bedankt dat jij mij als persoon representatief vind voor heel Brabant.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel een goeie dag gekozen om het stigma rondom tokkiebrabant nogmaals te onderstrepen. Goed man.
Mad is het woord dat je zoekt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:03 schreef boik het volgende:
[..]
bedankt dat jij mij als persoon representatief vind voor heel Brabant.
verder ben ik niet zo zuur hoor alleen van je bibsmaatje abed wordt ik een beetje kotsbeu
????quote:
Vind Olifanten ook één van de mooiste diersoorten op aarde.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb tussen een hele kudde olifanten gestaan en ze verzorgd dus ik ben ietwat subjectief maar olifantjesZulke fascinerende prachtige beesten
Verder apen, dolfijnen, pinguins, honden en katten natuurlijk
Mooi keur ik overigens niet op uiterlijk.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:03 schreef boik het volgende:
[..]
bedankt dat jij mij als persoon representatief vind voor heel Brabant.
verder ben ik niet zo zuur hoor alleen van je bibsmaatje abed wordt ik een beetje kotsbeu
Joh rotten jullie nou eens op met je achterlijke geouwehoer tussendoor. Ga ergens anders je aandachttekort proberen op te lossen.quote:
alsof jij degene die bent die dat bepaald, ga lekker TR maken dan als je er zon last van hebt..quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
[..]
Joh kankeren jullie nou eens op met je achterlijke geouwehoer tussendoor. Ga ergens anders je aandachttekort proberen op te lossen.
en dan vlug kanker weghalen he mietje, bang voor een ban ofzoquote:Op donderdag 17 maart 2016 18:10 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
[..]
Joh rotten jullie nou eens op met je achterlijke geouwehoer tussendoor. Ga ergens anders je aandachttekort proberen op te lossen.
Ik ben hier de baas. Luisteren naar de baas.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:11 schreef boik het volgende:
alsof jij degene die bent die dat bepaald frotkop, ga lekker TR maken dan als je er zon last van hebt..
ik post hier gewoon paar leuke diertjes maar die kutaap blijft me in ieder topic lastigvallen
Mag ook wel met zulke oren.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:55 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De woestijnvos. Voornamelijk te vinden in de Sahara. Hij heeft een supergehoor. Kan mensen / dieren van 1,5 km afstand al horen aan komen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:23 schreef Helsinki het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een rode panda. Misschien dat dit topic dan nog gered kan worden.
quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:55 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
De woestijnvos. Voornamelijk te vinden in de Sahara. Hij heeft een supergehoor. Kan mensen / dieren van 1,5 km afstand al horen aan komen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:11 schreef Metalfrost het volgende:
ik lurkte dit topic en drukte te snel op invoeren
zal zo wel ontopic gaan, wacht
[ afbeelding ]
vliegende eekhoorn
[ afbeelding ]
olifant
[ afbeelding ]
blauwe vinvis
Gruwelijk dezequote:
Damn... dit is misschien wel de mooiste die ik tot nu toe in dit topic ben tegengekomen... Kende 'm ook nog niet trouwens.quote:
komt gewoon hier voor!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Damn... dit is misschien wel de mooiste die ik tot nu toe in dit topic ben tegengekomen... Kende 'm ook nog niet trouwens.
Sowieso veel vette foto's hier!
Prachtig idd!quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Orca's zijn gemeenschapsdieren, daarom meer dan 1 afbeelding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |