Bij hard doe ik dat wel altijd maar challenge modequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:22 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, zo 1 hadden we er ook bij. "Kijk, gaat ie weer! In z'n uppie 5 man aanvallen"
Dat is hard nodig ook...quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:41 schreef Friday12 het volgende:
12 april komt de update met incursions en meer
Ik doe dat niet eens elke dag meerquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:31 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is hard nodig ook...
Ik doe eigenlijk niks meer dan Phoenix-runs voor recalibratie en wat level 31 blueprints.
Het is nogal saai op level 30. speel geen darkzone en zit ongeveer op de max stats.
Wat doe jij nu zoal om het leuk te houden ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet eens elke dag meerte lui voor
Niet spelenquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:38 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat doe jij nu zoal om het leuk te houden ?
Beste wat je kan doen is zelf de missie starten op Challege mode en dan je groep opengooien, krijg je ook geen trolls of gezeik met kick en glitches. Ben zelf vaak genoeg voor de lol gekicked in het begin terwijl ik de overduidelijk de sterkste was.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:56 schreef Friday12 het volgende:
En gekicked noobjes wilden boss farmen... Dus met eindboss al dood gekicked.. Ja laat maar dan kut community
Dat snap ik...maar de groep(en) waar ik in zat jagen die meestal op. Vaak zijn de rogue groepen lang niet zo goed als ze zelf denken te zijn. Je gaat dan wellicht een paar keer dood, maar uiteindelijk pak je ze wel vaak genoeg dat ze ook er mee kappen. Altijd wel leuke situatie eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:15 schreef Albert86 het volgende:
Ik bedoel dus een ander team die alles en iedereen aan het afknallen was
Maar het was 2 (wij) tegen 4. Dus niet heel eerlijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar de groep(en) waar ik in zat jagen die meestal op. Vaak zijn de rogue groepen lang niet zo goed als ze zelf denken te zijn. Je gaat dan wellicht een paar keer dood, maar uiteindelijk pak je ze wel vaak genoeg dat ze ook er mee kappen. Altijd wel leuke situatie eigenlijk.
Meh, betekent niet zo heel veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Maar het was 2 (wij) tegen 4. Dus niet heel eerlijk
Nog niks...quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:07 schreef Osiris024 het volgende:
Heeft er iemand een "Season pass" en zo ja wat zijn de items die daarvoor inmiddels heb ontvangen ?
n.a.v. dit stuk in de beschrijving : Daarnaast kun je elke maand genieten van de exclusieve voordelen voor Season Pass-houders
Ik had toch een zwik nieuwe cosmetische items gekregen gisteren . kreeg er netjes een popup melding van bij aanloggen.quote:
je zeurt vaak......quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Iedere keer loop the division vast op mijn pc?
Tnxsquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had toch een zwik nieuwe cosmetische items gekregen gisteren . kreeg er netjes een popup melding van bij aanloggen.
Die had je bij de launch al moeten krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had toch een zwik nieuwe cosmetische items gekregen gisteren . kreeg er netjes een popup melding van bij aanloggen.
Ja had......quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die had je bij de launch al moeten krijgen.
Waren die outfits van de pre order bonus, firefighter etc
Lekker nutteloos!quote:Op zondag 3 april 2016 01:57 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ja had......
https://division.zone/201(...)season-pass-holders/
quote:Op zondag 3 april 2016 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker nutteloos!
Ga gelijk m'n high end level 31 gear inruilen voor deze sets!
v a n i t y items (In bold, onderstreept en italic, speciaal voor jou omdat je er overheen las in het bron artikel.quote:Op zondag 3 april 2016 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker nutteloos!
Ga gelijk m'n high end level 31 gear inruilen voor deze sets!
Als ik naar die stats kijk zie ik geen schokkende dingen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Tnxs
Nog niet de moeite waard om aan te schaffen dan.
Ik wacht de nieuwe patch af, mocht het weer een grindfest worden voor de groene i.p.v. goude items.
[ afbeelding ]
Dit had je bij de launch moeten krijgen, toen je er nog iets aan had!quote:Op maandag 4 april 2016 08:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
v a n i t y items (In bold, onderstreept en italic, speciaal voor jou omdat je er overheen las in het bron artikel.)
Misschien zijn dit lvl 30 greens en krijg je lvl31 spul als je die incursions op challenging doet? Met deze stat zou ik ze gelijk deconstructen. Hoop dat de RNG voor de greens wat beter is anders zit je straks met een verschrikkelijke waardeloze drop voor het afronden van een bijna onmogelijke (volgens de developers) missie.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als ik naar die stats kijk zie ik geen schokkende dingen?
En voor volledig groen heeft hij ook geen hoge DPS, STam of EL scores.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |