Ik heb 2 daarvan geopend, om de Hema een hart onder de riem te steken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:36 schreef Abed het volgende:
4 delen over iets dat ze al jaren in de schappen hebben?
De Nederlander heeft wel hele lange tenen.
Ik vind steken een ongepaste term in deze precaire kwestie en heb hier melding van gemaakt bij de dienstdoende instanties.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 2 daarvan geopend, om de Hema een hart onder de riem te steken.
Eieren of topics?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 2 daarvan geopend, om de Hema een hart onder de riem te steken.
Topics uiteraard. Eieren moet je niet openen. Die moet je verstoppenquote:
Tokkies klagen en wijzen nu eenmaal graag.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is er veranderd aan de eieren, niks toch? Jezus F. Christus als je tijd hebt om hier over te zeiken kan je maar beter huppakee gaan want dan heb je echt niks meer te doen op deze aardkloot
Elke kans om je xenofobische angst- en haatzaaierij te kunnen verspreiden grijpen! VOC-mentaliteit!quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is er veranderd aan de eieren, niks toch? Jezus F. Christus als je tijd hebt om hier over te zeiken kan je maar beter huppakee gaan want dan heb je echt niks meer te doen op deze aardkloot
,,Van paaseieren via verstopeieren naar suikerfeesteieren?"quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:59 schreef Abed het volgende:
[..]
Tokkies klagen en wijzen nu eenmaal graag.
In tijden dat veel winkelketens omvallen via een, in bepaalde kringen, populaire site een winkelketen ten onrechte en bewust in een kwaad daglicht stellen. Fijn als je daar werkt en je het niet kunt permitteren werkloos te worden. Je zou zeggen dat een handige advocaat hier wel raad mee zou weten.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Elke kans om je xenofobische angst- en haatzaaierij te kunnen verspreiden grijpen! VOC-mentaliteit!
Verstopoffer dan heh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:40 schreef Copycat het volgende:
Ik (of eigenlijk mijn leenhond) stuitte gisteren in het bos op een doodvermoord konijntje. Lijfje verscheurd. Kopje lag een halve meter verderop, nog intact. En de open kraaloogjes keken me verwijtend aan. Paasoffer?
Chocolade-eitjes maken klaarblijkelijk veel emoties los.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Kunnen we het weer over de Hema hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop