Nee, Mandy Morbid. Ik heb niet veel met emo's en punkshit maar deze heeft een partij tetten johquote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Is dit een screenshot van een webcamsessie die je net had?
Net haring geklapt, nu werken als een baasquote:
Lekker uit je bek stinken naar visquote:
Stinkende handen alles, vergeten de vuilniszak de deur uit te gooien en over 3 dagen rotte haring ruikenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker uit je bek stinken naar vis
Lekker toch. Haring deepthroatenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker uit je bek stinken naar vis
Lekker met maden erbij, meeuwen die naar binnen vliegenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Stinkende handen alles, vergeten de vuilniszak de deur uit te gooien en over 3 dagen rotte haring ruiken
En dan lekker beetje maden opbakken en nog een keer klappen die handelquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:43 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Lekker met maden erbij, meeuwen die naar binnen vliegen
Precies! Lijkt gewoon op rijst danquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan lekker beetje maden opbakken en nog een keer klappen die handel
Deze baas weetquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:55 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Precies! Lijkt gewoon op rijst dan
Nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat kan ik deze bad boys los gooien?
Half litertje doen dan maar?quote:
Wil meneer daar nog een bitter garnituur bij of een kaas plankjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:40 schreef Geerd het volgende:
Eerste 2 halve al op, beetje rustig beginnen
Kaas plank !!!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil meneer daar nog een bitter garnituur bij of een kaas plankje
Komt eraan, ik zal ifim effe langs sturen met alleen een kaasplankje!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |