Max 15 minuten is genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:36 schreef DrMarten het volgende:
Wat kan een half uur onder een hete douche staan toch lekker zijn!
Nu maar eens zo'n gozer op een brommer met eten langs laten komen
Eensquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Max 15 minuten is genoeg.
Meestal wel, maar als je snotverkouden bent en de halve dag in een ijskoude ruimte hebt gezeten is een half uur wel erg fijnquote:Op woensdag 23 maart 2016 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Meestal wel, maar als je snotverkouden bent en de halve dag in een ijskoude ruimte hebt gezeten is een half uur wel erg fijn
Douchen is nooit lang genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Of een bad!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Douchen is nooit lang genoeg..
daar ga ik met mijn groene idealen![]()
Vooral in de winter lekker als ik tot op het bot bevroren benquote:Op donderdag 24 maart 2016 07:42 schreef CherryLips het volgende:
In de drie jaar dat ik hier woon heb ik hooguit drie keer het bad gebruikt
Dat scheren is dan optioneel toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je je even goed scheert, twintig kilo aankomt en je haar gladstrijkt, kun je vast wel mee op mijn paspoort.
Ik heb CIN 2. Keuze tussen of afwachten en over een half jaar weer kijken. Of een lis-excisie/lisbiopsie (stukje uit de baarmoedermond wegbranden). Dus daar maar voor gekozen, dan ben ik er als het goed is daarna vanaf.quote:CIN I: lichte dysplasie. Het weefsel heeft lichte afwijkingen.
CIN II: matige dysplasie. De afwijkingen zijn wat duidelijker.
CIN III: sterke dysplasie. Er zijn sterkere afwijkingen van de opbouw van het weefsel en is er sprake van een ernstig voorstadium van baarmoederhalskanker.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Uitslag binnen:
[..]
Ik heb CIN 2. Keuze tussen of afwachten en over een half jaar weer kijken. Of een lis-excisie/lisbiopsie (stukje uit de baarmoedermond wegbranden). Dus daar maar voor gekozen, dan ben ik er als het goed is daarna vanaf.
Dus nu wachten op het inplannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |