abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160745063
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Ondanks dat ik door omstandigheden momenteel in zwaar weer verkeer blijf ik mijn offensief voortzetten. Weliswaar met wat stagnatie blijf ik strijden voor mijn seksleven. Als ik niets doe komt het nooit goed en blijf ik in deze situatie tot ik 30 ben.

Als het zomer is ga ik het gewoon weer proberen. Met de trein naar een grote stad, goedkoop hotel boeken en door middel van trial and error proberen meisjes mee te krijgen. Het zal geen gemakkelijke opgave worden, de meeste jonge vrouwen aldaar worden al regelmatig benaderd door leeftijdsgenoten maar hopelijk gaat het me lukken.
Denk je nou echt dat dit gaat lukken? Man man man.... Als ik jou was zou ik beginnen aan dat therapieplan welke je psycholoog voorstelde, dan heb je meer kans van slagen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160745161
quote:
Ondanks dat ik door omstandigheden momenteel in zwaar weer verkeer blijf ik mijn offensief voortzetten. Weliswaar met wat stagnatie blijf ik strijden voor mijn seksleven. Als ik niets doe komt het nooit goed en blijf ik in deze situatie tot ik 30 ben.

Als het zomer is ga ik het gewoon weer proberen. Met de trein naar een grote stad, goedkoop hotel boeken en door middel van trial and error proberen meisjes mee te krijgen. Het zal geen gemakkelijke opgave worden, de meeste jonge vrouwen aldaar worden al regelmatig benaderd door leeftijdsgenoten maar hopelijk gaat het me lukken.
Je gaat wel van 0 - 100 lol. En ga je gewoon willekeurig meisjes op straat versieren? Of via het uitgaansleven? Vind je dat uberhaupt wel leuk? Nja, als je toch gaat, ga naar Amsterdam, boek een kamer bij een feesthostel, doe mee met de nachtelijke activiteiten (pub crawl ed) en s middags kan je bij toeristen aansluiten in de huiskamer en dus met hen meegaan, heb je iig een leuk dagje als dit je ding is.
  donderdag 17 maart 2016 @ 19:53:47 #228
141482 Q.
JurassiQ
pi_160745179
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Je gaat wel van 0 - 100 lol. En ga je gewoon willekeurig meisjes op straat versieren? Of via het uitgaansleven? Vind je dat uberhaupt wel leuk? Nja, als je toch gaat, ga naar Amsterdam, boek een kamer bij een feesthostel, doe mee met de nachtelijke activiteiten (pub crawl ed) en s middags kan je bij toeristen aansluiten in de huiskamer, heb je iig een leuk dagje als dit je ding is.
Hij wil geen leuk dagje, hij wil instant seks met mooie, jonge vrouwen. Zonder moeilijk sociaal gedoe.
For great justice!
pi_160745214
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Je gaat wel van 0 - 100 lol. En ga je gewoon willekeurig meisjes op straat versieren? Of via het uitgaansleven? Vind je dat uberhaupt wel leuk? Nja, als je toch gaat, ga naar Amsterdam, boek een kamer bij een feesthostel, doe mee met de nachtelijke activiteiten (pub crawl ed) en s middags kan je bij toeristen aansluiten in de huiskamer en dus met hen meegaan, heb je iig een leuk dagje als dit je ding is.
Hij kan nog niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met iemand.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160745285
quote:

Hoe ga jij met je beperkte sociale skills en sociale angst hierin slagen dan? De vorige keer durfde je al niet eens de kroeg in, hoe is dit dan anders? En waarom wil je geen sova training doen? Overigens vond ik mensen die doen wat jij wilt doen altijd vieze creeps. En dat vind ik nog steeds.
pi_160745294
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef Q. het volgende:

[..]

Hij wil geen leuk dagje, hij wil instant seks met mooie, jonge vrouwen. Zonder moeilijk sociaal gedoe.
Hoe 'mooi' moet ze zijn? Is het al langs gekomen?
pi_160745331
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef Q. het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Hij kan nog niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met iemand.
Maar een nachtje een hotel boeken in een grote stad gaat dit allemaal oplossen natuurlijk.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160745654
Het trieste is dat er geen één woord van getrolld is. :')
pi_160745730
quote:
10s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoe 'mooi' moet ze zijn? Is het al langs gekomen?
Ben je aan het solliciteren? :+

Dit zijn ongeveer de eisen. Ik ben bang dat je afvalt. :6

pi_160745822
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt creepy
Als hij geld zou bieden hapt er heus wel eentje. Mensen doen vreemde dingen als er geld in het spel is.
pi_160745877
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als hij geld zou bieden hapt er heus wel eentje. Mensen doen vreemde dingen als er geld in het spel is.
Maar dat weigert hij dus categorisch :')
pi_160745965
quote:

:D

Zet hem op tijger! _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 20:18:49 ]
pi_160746025
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Houd toch op met dat gedoe over creepy. Die jongen wil waarschijnlijk gewoon uitgaan en op vrouwen afstappen. Hij woont naar eigen zeggen in een afgelegen dorp, vandaar de hotelkamer. Het laatste wat Syndroom nodig heeft is iemand die hem de grond in trapt. Niet tof om mensen te schoppen die al down zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort plannen dus. Pure seksuele frustratie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160746052
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat je vaker een klap in je gezicht krijgt dan dat het lukt. Gewoon afgewezen worden laat ik dan nog even buiten beschouwing. Het is ook echt een rot opmerking trouwens naar iemand toe. Je maakt haar namelijk eigenlijk uit voor prostituee. Ga er dan gewoon naar 1 toe.
pi_160746130
Serieuze vraag: welke vaardigheden denk je dat je nodig hebt om sex te regelen en heb je die al? Wat ga je tot die tijd doen om die vaardigheden te verbeteren?
pi_160746174
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:20 schreef probeer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort plannen dus.
Ik word hier ontzettend naar van.
pi_160746249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:23 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik word hier ontzettend naar van.
Ik ook. Dit gedoe 'creepy' noemen is een enorme understatement.
"Pools are perfect for holding water"
pi_160746255
quote:

[..]

SPOILER
Verkrachter in spe dit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_160746359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Verkrachter in spe dit.
Dat is ook al meerdere keren gezegd....
pi_160746395
Is het misschien handig als wat dames en heren wat tips mbt sociaal aanvaardbaar gedrag kunnen geven?
pi_160746411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ook. Dit gedoe 'creepy' noemen is een enorme understatement.
Dit is echt zo'n verhaal van een serieverkrachter waarbij achteraf allerlei verhalen op het internet stonden.
pi_160746469
Ik zou dat geld voor je hotelkamer toch maar besteden aan een prostituee, ook al wil je dat niet. Ben je in ieder geval van die seksuele frustratie af en kom je misschien minder creepy en geforceerd over richting vrouwen later.

Al met al vind ik dit best zorgwekkend.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160746508
quote:

Niets mis met het schrijven van plannen. Voor jou en mij misschien een raar gebruik, maar als hem dat helpt om zijn gedachten op een rijtje te zetten en emoties te verwerken, dan zie ik daar geen kwaad in. Er zijn wel meer mensen die dat doen.

Geld bieden aan vreemde meisjes is niet zo handig. Ik kan me wel voorstellen dat je dat soort ideeën kan hebben als je sociaal niet handig bent, psychisch in de knel zit en geen sociale omgeving hebt die je gedrag kan corrigeren.

Hij zegt nergens dat hij meisjes gaat neersteken, doodschieten of aan de haren mee een grot in gaat sleuren, dus het is ongegronde stemmingsmakerij om hem als een mogelijke Elliot af te schilderen.

Sterker nog, als Elliot iemand had om mee te praten, om al zijn frustraties te uiten en van gedachten te wisselen, dan hadden hij en zijn slachtoffers misschien nog wel geleefd. In plaats daarvan kreeg hij net zulke harde reacties als van mensen op dit forum. Het is veel zorgwekkender, hoe mensen met afwijkende mensen omgaan: uitsluiten, belachelijk maken enzovoorts. :)
pi_160746518
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 20:31 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit is echt zo'n verhaal van een serieverkrachter waarbij achteraf allerlei verhalen op het internet stonden.
Dacht ik ook al, FOK forum all over de headlines in de kranten en op nieuws websites. 'Man vertoonde online al tekenen van seksuele frustratie, maar hier werd niks mee gedaan.'
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_160746536
quote:

[..]

SPOILER
Het komt gewoon eng en gefrustreerd over.
Mas toch maar naar de hoeren TS.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')