Denk je nou echt dat dit gaat lukken? Man man man.... Als ik jou was zou ik beginnen aan dat therapieplan welke je psycholoog voorstelde, dan heb je meer kans van slagen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Ondanks dat ik door omstandigheden momenteel in zwaar weer verkeer blijf ik mijn offensief voortzetten. Weliswaar met wat stagnatie blijf ik strijden voor mijn seksleven. Als ik niets doe komt het nooit goed en blijf ik in deze situatie tot ik 30 ben.
Als het zomer is ga ik het gewoon weer proberen. Met de trein naar een grote stad, goedkoop hotel boeken en door middel van trial and error proberen meisjes mee te krijgen. Het zal geen gemakkelijke opgave worden, de meeste jonge vrouwen aldaar worden al regelmatig benaderd door leeftijdsgenoten maar hopelijk gaat het me lukken.
Je gaat wel van 0 - 100 lol. En ga je gewoon willekeurig meisjes op straat versieren? Of via het uitgaansleven? Vind je dat uberhaupt wel leuk? Nja, als je toch gaat, ga naar Amsterdam, boek een kamer bij een feesthostel, doe mee met de nachtelijke activiteiten (pub crawl ed) en s middags kan je bij toeristen aansluiten in de huiskamer en dus met hen meegaan, heb je iig een leuk dagje als dit je ding is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Ondanks dat ik door omstandigheden momenteel in zwaar weer verkeer blijf ik mijn offensief voortzetten. Weliswaar met wat stagnatie blijf ik strijden voor mijn seksleven. Als ik niets doe komt het nooit goed en blijf ik in deze situatie tot ik 30 ben.
Als het zomer is ga ik het gewoon weer proberen. Met de trein naar een grote stad, goedkoop hotel boeken en door middel van trial and error proberen meisjes mee te krijgen. Het zal geen gemakkelijke opgave worden, de meeste jonge vrouwen aldaar worden al regelmatig benaderd door leeftijdsgenoten maar hopelijk gaat het me lukken.
Hij wil geen leuk dagje, hij wil instant seks met mooie, jonge vrouwen. Zonder moeilijk sociaal gedoe.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Je gaat wel van 0 - 100 lol. En ga je gewoon willekeurig meisjes op straat versieren? Of via het uitgaansleven? Vind je dat uberhaupt wel leuk? Nja, als je toch gaat, ga naar Amsterdam, boek een kamer bij een feesthostel, doe mee met de nachtelijke activiteiten (pub crawl ed) en s middags kan je bij toeristen aansluiten in de huiskamer, heb je iig een leuk dagje als dit je ding is.
Hij kan nog niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met iemand.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Je gaat wel van 0 - 100 lol. En ga je gewoon willekeurig meisjes op straat versieren? Of via het uitgaansleven? Vind je dat uberhaupt wel leuk? Nja, als je toch gaat, ga naar Amsterdam, boek een kamer bij een feesthostel, doe mee met de nachtelijke activiteiten (pub crawl ed) en s middags kan je bij toeristen aansluiten in de huiskamer en dus met hen meegaan, heb je iig een leuk dagje als dit je ding is.
Hoe ga jij met je beperkte sociale skills en sociale angst hierin slagen dan? De vorige keer durfde je al niet eens de kroeg in, hoe is dit dan anders? En waarom wil je geen sova training doen? Overigens vond ik mensen die doen wat jij wilt doen altijd vieze creeps. En dat vind ik nog steeds.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
Hoe 'mooi' moet ze zijn? Is het al langs gekomen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wil geen leuk dagje, hij wil instant seks met mooie, jonge vrouwen. Zonder moeilijk sociaal gedoe.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wil geen leuk dagje, hij wil instant seks met mooie, jonge vrouwen. Zonder moeilijk sociaal gedoe.
Maar een nachtje een hotel boeken in een grote stad gaat dit allemaal oplossen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met iemand.
Ben je aan het solliciteren?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe 'mooi' moet ze zijn? Is het al langs gekomen?
Als hij geld zou bieden hapt er heus wel eentje. Mensen doen vreemde dingen als er geld in het spel is.quote:
Maar dat weigert hij dus categorischquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als hij geld zou bieden hapt er heus wel eentje. Mensen doen vreemde dingen als er geld in het spel is.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:48 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Houd toch op met dat gedoe over creepy. Die jongen wil waarschijnlijk gewoon uitgaan en op vrouwen afstappen. Hij woont naar eigen zeggen in een afgelegen dorp, vandaar de hotelkamer. Het laatste wat Syndroom nodig heeft is iemand die hem de grond in trapt. Niet tof om mensen te schoppen die al down zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort plannen dus. Pure seksuele frustratie."Pools are perfect for holding water"
Ik denk dat je vaker een klap in je gezicht krijgt dan dat het lukt. Gewoon afgewezen worden laat ik dan nog even buiten beschouwing. Het is ook echt een rot opmerking trouwens naar iemand toe. Je maakt haar namelijk eigenlijk uit voor prostituee. Ga er dan gewoon naar 1 toe.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als hij geld zou bieden hapt er heus wel eentje. Mensen doen vreemde dingen als er geld in het spel is.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:20 schreef probeer het volgende:
[..]Ik word hier ontzettend naar van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort plannen dus.
Ik ook. Dit gedoe 'creepy' noemen is een enorme understatement.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:23 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik word hier ontzettend naar van.
[..]Verkrachter in spe dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort plannen dus. Pure seksuele frustratie.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Dat is ook al meerdere keren gezegd....quote:
Dit is echt zo'n verhaal van een serieverkrachter waarbij achteraf allerlei verhalen op het internet stonden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook. Dit gedoe 'creepy' noemen is een enorme understatement.
Niets mis met het schrijven van plannen. Voor jou en mij misschien een raar gebruik, maar als hem dat helpt om zijn gedachten op een rijtje te zetten en emoties te verwerken, dan zie ik daar geen kwaad in. Er zijn wel meer mensen die dat doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:20 schreef probeer het volgende:
Dit soort plannen dus. Pure seksuele frustratie.
Dacht ik ook al, FOK forum all over de headlines in de kranten en op nieuws websites. 'Man vertoonde online al tekenen van seksuele frustratie, maar hier werd niks mee gedaan.'quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n verhaal van een serieverkrachter waarbij achteraf allerlei verhalen op het internet stonden.
[..]Het komt gewoon eng en gefrustreerd over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort plannen dus. Pure seksuele frustratie.
Mas toch maar naar de hoeren TS.Make my day!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |