Succes, plezier en meer goeds gewenst!quote:Op donderdag 31 maart 2016 07:50 schreef douche-eendje het volgende:
Vandaagkwart voor 12 afschouwen, kwart over 12 notaris. Ik ga mn bed maar eens uit.
Yep! Eigenlijk alles al beslist (behalve de stopcontacten en loze leidingen enzo):quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:50 schreef laziness het volgende:
Al druk met de neus in de meerwerk lijsten gotc?
Nou het liep toch iets anders. Uiteindelijk bleek de financiering op het laatste moment toch nog geregeld. Maar het kostte 2 uur om de aktes te fixen, die niet klopten omdat er aanvullende info niet bij de notaris terechtgekomen was. De verkopers hebben dus nu een volmacht getekend, die moesten weg. Wij hebben een uurtje wat gedronken ergens en zijn teruggegaan.quote:Op vrijdag 1 april 2016 20:46 schreef GotC het volgende:
Loopfiets, wat gruwelijk irritantHeb je het volmacht wel getekend?
Geen idee nog. Hij is voor zover we weten niet van de eigenaren, maar mogelijk van een van de voormalige huurders (eigenaren hebben een paar jaar in het buitenland gewoond, komen dit jaar terug maar gaan elders in NL wonen. Huis is in die jaren continu verhuurd geweest).quote:Op vrijdag 1 april 2016 10:16 schreef Loopfiets het volgende:
Mooi pijpje
Wat ga je met je kluis doen?
Met dimmer hè. Ik laat het nu spokenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef Loopfiets het volgende:
En nu is het genoeg! BAM, dikke bouwlamp in je gezicht
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef Loopfiets het volgende:
En nu is het genoeg! BAM, dikke bouwlamp in je gezicht
Ziet er op deze foto absoluut niet gevaarlijk uit. Echter zou ik me wel afvragen waar de scheur vandaan komt. 'Staat' er bijvoorbeeld erg veel op deze (draag?)muur?quote:Op woensdag 6 april 2016 22:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Kan zo'n scheur (later) kwaad dat iemand weet?
[ afbeelding ]
Volgens mij krijg je dat alleen als meerwaarde van de woning aan te tonen is, met een nieuwe moderne wc lijkt me dat wel te verantwoorden, vaatwasser lijkt me lastiger.quote:Op zondag 10 april 2016 21:48 schreef Andromache het volgende:
Help! Ik heb een appartement gekocht
Keuken is qua smaak modern, maar er zit geen vriezer of vaatwasser in. Kan echt niet meer tegenwoordig, vind ik. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat de huidige bewoner daar niets mee gedaan heeft. De wc is nog steeds het simpele wc'tje van 25 jaar geleden, idem de badkamer. Alledrie moeten dus vervangen worden om het modern en/of naar mijn smaak te maken. Nu is de vraag, zou ik hier bouwdepot voor kunnen krijgen, en zo ja, hoeveel? Ik ga morgen praten met de hypotheekadviseur, maar ik hoor ook graag van jullie ervaringen.
Mijn ervaring: ik wilde dingen moderniseren, en moest voor de hypotheek sowieso een taxatie uit laten voeren. Heb de taxateur een plan gegeven van wat ik wilde veranderen, en die heeft in zijn rapport twee waardes gegeven: voor en na de geplande verbouwing. Bank gaf me vervolgens een bouwdepot ter waarde van de waardevermeerdering (op voorwaarde dat ik alle geplande werkzaamheden uit zou voeren).quote:Op zondag 10 april 2016 21:48 schreef Andromache het volgende:
Help! Ik heb een appartement gekocht
Keuken is qua smaak modern, maar er zit geen vriezer of vaatwasser in. Kan echt niet meer tegenwoordig, vind ik. Ik vind het ook onbegrijpelijk dat de huidige bewoner daar niets mee gedaan heeft. De wc is nog steeds het simpele wc'tje van 25 jaar geleden, idem de badkamer. Alledrie moeten dus vervangen worden om het modern en/of naar mijn smaak te maken. Nu is de vraag, zou ik hier bouwdepot voor kunnen krijgen, en zo ja, hoeveel? Ik ga morgen praten met de hypotheekadviseur, maar ik hoor ook graag van jullie ervaringen.
Aan mij verkocht jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:16 schreef faptist het volgende:
Allemachtig.. Wat een stress lijkt me dat.
Ik hoop dat ik het goed lees dat het niet jou is overkomen, maar de verkopers van het door jou aangeschafte huis.
Maar ja.. Voor mij zou het een 'voordelige' woning betekenen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |