Dat Schippuuuuuuuuurrs hoor ik nu ook altijd.quote:
Qua?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:41 schreef DeeBee het volgende:
Die Thompson is nog lachwekkender dan Schippers.
Ook geen risico genomen, na twee heats de op één na traagste reactietijdquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat Schippuuuuuuuuurrs hoor ik nu ook altijd.
Slechte start, matige race.
Progressie en prestatiebevorderende groenten eten.quote:
Klopt, je zag haar twijfelen. Maar dat is juist op de 60 meter beetje gek, gewoon vol starten, inhouden laat je alleen maar gekke races lopen...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook geen risico genomen, na twee heats de op één na traagste reactietijd
Dat wordt dan een nacht doorhalen om ze wel te zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Meh, series gemist en dus ook de twee echte sprintkanonnen gemist
8.70 voor Zarinea Sapong uit de Noordelijke Marianen en 9.48 voor Kariman Abuljadayel uit Saudi-Arabië, wat wel een nationaal record was
Ik vrees vooral voor Thompson. Die liep in mijn ogen een stuk gemakkelijker dan de rest.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:11 schreef Max23 het volgende:
Die Pierre gaat echt gevaarlijk worden voor Dafne
Die zijn helaas uitgeschakeldquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:39 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een nacht doorhalen om ze wel te zien.![]()
Inderdaad, dat soort atleten vind ik altijd het leukste aan de sprintseriesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:41 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ah, je bedoelde de twee 'hard'rennende dames. Ik dacht dat je Pierre en Dafne bedoelde.
Mag toch hopen dat dat een foutje van de gids is, de herhaling van EenVandaag is een stuk minder boeiend.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:17 schreef Arcee het volgende:
Nos zendt vannacht uit tot 3.05 uur, dus die missen de 60 meter-finale van 3:53 uur?
BBC zendt wel tot 4:00 uur uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |