vorige week gelopen bij Amerikaanse trialsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:01 schreef Max23 het volgende:
Jammer voor Churandy
Ik zat trouwens vast de startlijsten voor de 60m dames te bekijken. Was helemaal lange me heen gegaan dat die Amerikaanse Pierre net als Schippers 7,00 heeft gelopen dit seizoen.
Damn, die is nog meer Caster dan Semenya.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Zin in de series 800m bij de dames![]()
Met Margaret Wambui:
[ afbeelding ]
En superBurundees Francine Niyonsaba die in 2012 uit het complete niks Afrikaans kampioene werd en plek 6 pakte op de Spelen, vervolgens in 2013 al haar drie wedstrijden (alle drie Diamond League) won, in 2014 verdwenen was en vorig jaar in wat Keniaanse wedstrijdjes geen deuk in een pakje boter liep, waarna ze twee wedstrijden in Italië liep en won in 1:59 en 1:57.
En natuurlijk weer Anita Hinriksdottir.
En Jamile Samuel zit in de heat bij de Indische Dutee Chand, waar ook een hele Semenya-achtige rel over is geweest. Volgens mij was die zaak uiteindelijk zelfs de aanleiding voor de IAAF om in elk geval voorlopig veel soepeler om te gaan met de "geslachtsregels"quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Damn, die is nog meer Caster dan Semenya.
Ze heeft een generatiegenote, Maximila Imali:quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Zin in de series 800m bij de dames![]()
Met Margaret Wambui:
[ afbeelding ]
Doet mij denken aan lollercommentaar bij de Diamond League op Sport1 altijd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |