Nee, vanavond MotoGP en morgen/zondag is er Italiaans en Amerikaans voetbal (quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ochtendsessies zijn wel op een voor ons vriendelijke tijd.
Worden die op Eurosport uitgezonden?
Real Salt Lake tegen LA Galaxy of zo? Daar blijven hele volksstammen voor thuis ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, vanavond MotoGP en morgen/zondag is er Italiaans en Amerikaans voetbal (![]()
). Volgens mij.
Philadelphia Union tegen New England Revolution en DC United tegen Colorado Rapids.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Real Salt Lake tegen LA Galaxy of zo? Daar blijven hele volksstammen voor thuis ja.
Ik heb ook beeld.. Mannen 7kamp begintquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:51 schreef swimmie86 het volgende:
edit: heb livestream gevonden, maar weet niet of ie het doet totdat de uitzending begint.
Inderdaad. Wel erg jammer.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Wat een kutstartveld op de meerkampen zeg. Het is dat Eaton meedoet..
Heb je er een gestuurd. Loopt normaal gesproken prima. Je kunt daar ook nog wat alternatieven kiezen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand zijn of haar stream DM'en? Ik kom hier alleen maar streams tegen die nauwelijks werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Merci beaucoup, die zocht ik al.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:09 schreef wimderon het volgende:
Stream:
http://www.yopika.com/201(...)9253b8.35376423.html
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Waarom kunnen Grenadaėrs/Grenadaėzen/Grenadanen alleen fatsoenlijk 400m rennen en meer eigenlijk niet?Dit heb ik dus serieus 3x gelezen voordat ik door had dat ze uit hetzelfde land komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:16 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dit heb ik dus serieus 3x gelezen voordat ik door had dat ze uit hetzelfde land komen
Op de eerste Spelen ging de eerste man er op 1.60m al uit en begonnen ze op 1.50m, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:20 schreef DeeBee het volgende:
Serieus, dat hoogspringen op die meerkamp bij de vrouwen, juniorenhoogtes man.
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat hoogspringen inderdaad niet voor haar gemaakt isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:21 schreef swimmie86 het volgende:
Vriend zegt, die Jamaicaanse heeft een te dikke kont om hoog te kunnen springen.
Dank, beter dan de pixelsoep die ik daarvoor had.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:09 schreef wimderon het volgende:
Stream:
http://www.yopika.com/201(...)9253b8.35376423.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik kan het me nog wel een beetje voorstellen. Tiener, mogelijk de eerste keer voor meer dan 100 man en de lokale wilde leeuw, camera's en alles erbij etc.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:28 schreef swimmie86 het volgende:
Het commentaar ook bij die valse start. Zo'n lange reis gemaakt en vals starten.
Terwijl het enige wat je moet doen is wachten op de pang.
Ik heb nog nooit zo'n start gedaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het fout gaat. Zou mij ook makkelijk lukken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan het me nog wel een beetje voorstellen. Tiener, mogelijk de eerste keer voor meer dan 100 man en de lokale wilde leeuw, camera's en alles erbij etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |