Daarom hebben fanatieke moslims zo'n probleem met atheïsten. Ze kunnen er domweg niet bij dat er iets anders is dat op nummer 1 staat in je leven dan een fictief vriendje.quote:Op donderdag 17 maart 2016 03:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Gelovigen zijn intolerant tegen homo's, lesbiennes, transgenders etc. Daarnaast ben je geen knip voor de neus waard als je een verzonnen figuur nodig hebt om je leven te kunnen bepalen.
Wat een compleet gestoord bericht. Zulke angstige reacties en denkbeelden zijn juist erg gevaarlijk en kunnen tot catastrofes leiden. Angstzaaiers als Hitler en Wilders spinnen hier garen bij.quote:Op zondag 20 maart 2016 09:50 schreef Baas_bas het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over de moslims die dit wel denken maar niet zeggen.
Eng die islam en zijn volgers
Verrassend dat uitgerekend een Turk komt zeggen dat dit niet zo isquote:Op zondag 20 maart 2016 10:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat een compleet gestoord bericht. Zulke angstige reacties en denkbeelden zijn juist erg gevaarlijk en kunnen tot catastrofes leiden. Angstzaaiers als Hitler en Wilders spinnen hier garen bij.
Het feit dat er nog nooit maar dan ook nooit een land beter is geworden door moslims, is keihard bewijs voor het gelijk van Trump en Wilders.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:41 schreef Beathoven het volgende:
klik
Het beleid van Erdogan werpt z'n vruchten af, waar de moslim bij Trump en Wilders de zondebok wordt, mag de Atheist onder Erdogan's stemmers blijkbaar straks uit gaan kijken. En met steeds meer staatsmedia kan het e.e.a. daar makkelijk onder het tapijt.
Foute conclusie. De parallel tussen het educatieniveau van Trump en Erdogan is te trekken. Zelfde met de volgers van beide heren. De opgeleide moslim en de opgeleide christen maken nergens problemen. Amerika is niet dom, maar de domme kant krijgt de macht in het fascisme. Zelfde verhaal in Turkije. In Nederland is het nog maar een oppositiebeweging en Wilders zal hier nooit het draagvlak krijgen om te doen wat hij wil. Ons goede meerpartijenstelsel vangt de evt rotte appels op.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het feit dat er nog nooit maar dan ook nooit een land beter is geworden door moslims, is keihard bewijs voor het gelijk van Trump en Wilders.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:46 schreef berko13 het volgende:
Atheïsten zijn heel vaak intolerante ettertjes (zie maar hier op FOK!) maar ik wens hun niet dood. Al hoop ik wel dat ze iets minder onwetend worden en meer open minded staan tegenover het Christendom, want hun hebben dat nodig als ik hun egoïsme en levensstijl bekijk.
Zoals het in elk ander land in de wereld gaat: de nieuwkomers. Hier gebeurt dat al behoorlijk veel andersom en dat slaat natuurlijk nergens op. Als jij ergens op visite gaat waar je weet dat het koeltoer of gewoonte is schoenen uit te doen binnenshuis doe je dat en ga je er niet vanuit dat de eigenaren zelf maar ook hun modder schoenen aanhouden omdat jij als gast er thuis ook graag een tering zooitje van maakt?quote:Op donderdag 17 maart 2016 04:18 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Was meer een grapje. Maar klopt, moet ik ook niet doen. Maar heb weleens het gevoel als ik lees "ons volk" "wij nederlanders" het vrij nationalistisch is terwijl dat al jaren niet meer zo is. Nederland is nu een land met veel culturen. Ik vind dat persoonlijk juist wel tof. 2e en 3e generatie Marokkanen, Surinamers, Turken zijn ook Nederlanders. En tuurlijk hebben die andere gewoontes en gebruiken, maar dat is toch juist tof? Door te stellen dat mensen die in de islam geloven idioten zijn, dan ben je toch zelf intolerant? Nederland verandert nou eenmaal. Dus wie moet zich nou aanpassen?
Dit is gewoon niet waar.quote:Op zondag 20 maart 2016 19:03 schreef Beathoven het volgende:
De opgeleide moslim en de opgeleide christen maken nergens problemen.
Want?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 21:45 schreef JubaUrbicus het volgende:
Atheïsten zijn ook ontiegelijk dom. Dus ja....
Dat je er überhaupt nog op reageert.quote:
De meest intolerante ettertjes van deze wereld, verbloemen alles met hun grootste smoes. Het geloof of ideologie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:46 schreef berko13 het volgende:
Atheïsten zijn heel vaak intolerante ettertjes (zie maar hier op FOK!) maar ik wens hun niet dood. Al hoop ik wel dat ze iets minder onwetend worden en meer open minded staan tegenover het Christendom, want hun hebben dat nodig als ik hun egoïsme en levensstijl bekijk.
Vergeet ook niet dat ze in Syrië allemaal nog in Bedoeïenententen wonen he? Auto's hebben ze er ook niet, enkel kamelen!quote:Op maandag 21 maart 2016 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
Het hele westen vol volgepleurd met moskeeën, asielzoekers worden opgevangen en Mohammed kan bij de Jumbo aan het werk als vakkenvuller. Maar o wee als je als westerling in Syrië een barbecue met speklappies op straat organiseert met een biertje erbij, dan ben je binnen het uur opgehangen.
En dan zijn wij intolerant
Ik wil helemaal niet BBQ-en in Syrië, het enige dat ik wil is dat ik als ongelovige, in vrijheid, in mijn eigen vaderland kan leven zonder (vrijwel dagelijks) gezeur over religie aan mijn kop.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
Het hele westen vol volgepleurd met moskeeën, asielzoekers worden opgevangen en Mohammed kan bij de Jumbo aan het werk als vakkenvuller. Maar o wee als je als westerling in Syrië een barbecue met speklappies op straat organiseert met een biertje erbij, dan ben je binnen het uur opgehangen.
En dan zijn wij intolerant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |