In Nederland mensen niet fatsoenlijk opvangenquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:46 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het sociaal stelsel beschikbaar stellen voor azc-gasten.
Alles voor de macht he.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit ligt ook wel weer allemaal wat genuanceerder, maar dit is idd wel een reden waarom ik steeds meer een hekel krijg aan de PvdA. Ze gaan veel te veel met rechts in zee.
jep, helaasquote:
er zijn opeens allemaal pvv'ers hierquote:
Word ik gewoon nog linkser.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn opeens allemaal pvv'ers hierwatskeburt wij waren de linkse sc
Ik zou mensen als jij weleens willen horen als de PVV 50 zetels gaat halen volgend jaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
er zijn opeens allemaal pvv'ers hierwatskeburt wij waren de linkse sc
quote:
Lijkt me echt prachtig om te zien wat voor volk die zetels op gaat vullen. Wel jammer dat ik na drie maanden wéér van mijn zolderkamertje af moet komen om te stemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou mensen als jij weleens willen horen als de PVV 50 zetels gaat halen volgend jaar![]()
Maar die kans lijkt me klein.
Ik wil best tussen al die idioten zitten voor 150.000 per jaar hoorquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me echt prachtig om te zien wat voor volk die zetels op gaat vullen. Wel jammer dat ik na drie maanden wéér van mijn zolderkamertje af moet komen om te stemmen.
Als het er uiteindelijk op aankomen gaan ze wel met de VDD in zee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:54 schreef deadprez het volgende:
Nog even los van het feit dat Geert toch met niemand wil regeren en men er andersom ook niet echt zin in heeft en je dus gewoon met allemaal rare tokkies zit die constant geld lopen te verspillen aan raar gedoe in de Tweede Kamer.
Nadeel is wel dat je daarna nooit meer ergens anders een baan krijgt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik wil best tussen al die idioten zitten voor 150.000 per jaar hoor![]()
Bij deze mijn sollicitatie
misschien, maar dan hebben ze wss nog steeds niet genoeg zetelsquote:Op donderdag 17 maart 2016 02:56 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Als het er uiteindelijk op aankomen gaan ze wel met de VDD in zee.
Nee klopt, ze moeten dan beiden gemiddeld 38 zetels halen wat me zeker voor de PVV niet haalbaar lijkt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien, maar dan hebben ze wss nog steeds niet genoeg zetels
IS DAT HET DAN NIETquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik dacht vanmorgen toen ik wakker werd dat het vrijdag was
niet afgekekenquote:
Vroeger op de middelbare school ging je dan soms met de hele klas niet naar de les in overtuiging dat 'ze' je dan niks konden maken.quote:
masturberenquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:58 schreef matthias24 het volgende:
ik ben te vroeg waker geworden en weet me geen raad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |