huilen in mijn dm alles.quote:
Was ook bij wijze van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook, maar een heksenjacht op internet ben ik nooit zo'n fan van
Ook voor hen. Love for all.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
behalve voor pvv'ers en andere extreemrechtse elementen
ja sorry ik heb niet veel buiten deze reeks in mijn levenquote:
hehe vieze kuthippiequote:
nee fyfy deed datquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sorry ik heb niet veel buiten deze reeks in mijn leven
i know, was slecht grapjequote:
ga je schoentjes poetsen a bezemquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Haten op hippies.
De neo-liberaal Pechtold aanhangen.
Haten op vrijheid van meningsuiting.
quote:
probeer je ene arm niet zo te laten hangen dat staat wat energieloos, verders klunkt niet verkeerd voor zo.n nieuw projectje toch?quote:
ja ik wou je reddenquote:
bedankt mattiquote:
We zijn nu 1,5 jaar bezig, dus inderdaad vrij "nieuw" Vond dit wel een leuke kijk bij ons in de repetitie ruimte.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer je ene arm niet zo te laten hangen dat staat wat energieloos, verders klunkt niet verkeerd voor zo.n nieuw projectje toch?
Verder kwam links niet inderdaad. Bedankt voor het beeldmateriaal. Helaas moeten we nu toegeven dat Janmaat een visionair was die zijn tijd ver vooruit was. Wat hij 25 geleden riep wordt nu geopperd door PvdA-kopstukken.quote:
ja johquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Verder kwam links niet inderdaad. Bedankt voor het beeldmateriaal. Helaas moeten we nu toegeven dat Janmaat een visionair was die zijn tijd ver vooruit was. Wat hij 25 geleden riep wordt nu geopperd door PvdA-kopstukken.
gewoom hoog houden, kijk hoe het hangt dat ja ziet er hangerig uitquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
We zijn nu 1,5 jaar bezig, dus inderdaad vrij "nieuw" Vond dit wel een leuke kijk bij ons in de repetitie ruimte.
Maar jij zegt dus, beide armen gewoon op de keys of?
(Want als ik dat ga doen dan kom ik qua frequentie in de clinch met de bassiste)
Niks mis met extreemrechtsquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
ik mis de tijd dat we gewoon allemaal lachten om extreemrechtse gekkies en er af en toe een aanslag op pleegden
jawelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |