Wie Wilders?quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs die man moet gewoon stoppen met een neoliberale flikker te zijn en bij gl komen chillen
kun jij niet lezenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wie Wilders?
http://www.nu.nl/media/42(...)gen-verkeerd-in.html
pechtoldquote:
lekker janken over pasen samen met fylaxquote:
zullen we dat anders gewoon niet doenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:36 schreef MrBradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_slaat_jongen.html
Zullen we even een manhunt opstarten? Even die "stoere" Gast in dat filmpje opzoeken.
WAT DENK JIJ?
WAT DENK JIJ?
WAT DENK JIJ?
En dat is dan "onze" Leeftijd (Even er vanuitgaand dat wij allemaal zo rond de 20-25 zitten hier?)
Groenlinks heeft al haar krediet wel verspeeld en zal de komende 10 jaar maar niet aan regeren moeten denken. Lijst Pechtold is een populistisch element van de Nederlandse democratie. Maar ja, vrijheid van meningsuiting is er voor iedereen natuurlijk.quote:
behalve voor pvv'ers en andere extreemrechtse elementenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Groenlinks heeft al haar krediet wel verspeeld en zal de komende 10 jaar maar niet aan regeren moeten denken. Lijst Pechtold is een populistisch element van de Nederlandse democratie. Maar ja, vrijheid van meningsuiting is er voor iedereen natuurlijk.
aub niet die naam straks komt iequote:Op donderdag 17 maart 2016 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker janken over pasen samen met fylax
Dan nog, geef d`r een tik op d`r wang en zeg dat ze moet oprotten. Maar sla/schop d`r niet zo... Gaat wel érg ver dit.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
wijf zal t er wel naar gemaakt hebben
of gaat de sc weer op slotquote:
is ook, maar een heksenjacht op internet ben ik nooit zo'n fan vanquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dan nog, geef d`r een tik op d`r wang en zeg dat ze moet oprotten. Maar sla/schop d`r niet zo... Gaat wel érg ver dit.
huilen in mijn dm alles.quote:
Was ook bij wijze van.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook, maar een heksenjacht op internet ben ik nooit zo'n fan van
Ook voor hen. Love for all.quote:Op donderdag 17 maart 2016 01:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
behalve voor pvv'ers en andere extreemrechtse elementen
ja sorry ik heb niet veel buiten deze reeks in mijn levenquote:
hehe vieze kuthippiequote:
nee fyfy deed datquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sorry ik heb niet veel buiten deze reeks in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |