quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan weet ik al wie de CL gaat winnen.
Dit Juventus gaat in elk geval ook niet de CL winnen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Dit Bayern gaat in elk geval de CL niet winnen.
En he... Gaat de scheids nou eindelijk eens tegen Bayern fluiten? Dat had net ook wel gemogen... Maar nee toen lag het nog niet genoeg in het voordeel van Bayern natuurlijk.
Die gewoon voor Juve was ten tijde dat ze in de Serie B speelden.quote:
Hahah jongen gaade gij moar sloapequote:Op woensdag 16 maart 2016 23:10 schreef bianconeri het volgende:
En he... Gaat de scheids nou eindelijk eens tegen Bayern fluiten? Dat had net ook wel gemogen... Maar nee toen lag het nog niet genoeg in het voordeel van Bayern natuurlijk.
Roland, dit was een topavond.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een paar meter van het doel stond zou ik hem na 10-20 keer proberen ook zo raken.
Ik na 14-18 keer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Als ik een paar meter van het doel stond zou ik hem na 10-20 keer proberen ook zo raken.
Hij zit naast me ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Zit Kevin Strootman eigenlijk op de bank?
Hij heeft ook wat borrelnootjes op tafel gezet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Zit Kevin Strootman eigenlijk op de bank?
Calimeroquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Efficiënter zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht.....
Juventus heeft zoveel meer kansen gehad dan Bayern...
Gaat alweer over vluchtelingen.quote:
Wow. Respect man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die gewoon voor Juve was ten tijde dat ze in de Serie B speelden.
Dus echt succes supporter hoor... uhu
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht.....
Ah en Juventus heeft nooit gewonnen na minder kansen te hebben gehad natuurlijk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht.....
Haha de kansenkaart erin gooien als je voor een Italiaanse club bentquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht.....
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Wat een partijdige scheids zeg. Thuis fluiter.
Zeker, jij was de enige die zei dat Thiago en Coman erin moesten komen. Pep had het pas heel laat begrepen.quote:
Bullshitquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:11 schreef bianconeri het volgende:
Zucht.....
En ook Aad wist het.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker, jij was de enige die zei dat Thiago en Coman erin moesten komen. Pep had het pas heel laat begrepen.
Pep houdt de spanning er graag in.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zeker, jij was de enige die zei dat Thiago en Coman erin moesten komen. Pep had het pas heel laat begrepen.
En Pogbaquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:13 schreef bombmannl het volgende:
Alleen de verdediging van Juve is CLwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |