Ik vind het leuk dat ze eindelijk Apocalypse doen als bad guy.quote:Op donderdag 17 maart 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee met dit verhaal erbij snap ik het.
Heb ook vriendin met weinig geld, zou haar zelfs hotelovernachting willen geven oid. Doe je wel voor je vrienden ja..
.
Helemaal als ze weinig geld hebben maar soms nog wel wat betalen zonder te vragen, dat is tof.
[..]
Nice, ben ook wel fan van x-men
Waarom is dat niet vanuit eigen initiatief Fylax?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uhhh weet niet mn moeder heeft een goede geregeld
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Waarom is dat niet vanuit eigen initiatief Fylax?
ja die 2 zonen dusquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Bij rijscholen kun je beter eentje kiezen waar je gewoon mensen kent die er tevreden over zijn dan random.
Oh, die betalen het ook nog natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pff weet ik veel. Hou me er niet zo mee bezig ik vertrouw op mn ouders
Het zijn net vosjesquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
zandkatten zijn koddig
Ja ze betalen het haha.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh, die betalen het ook nog natuurlijk
Wel lachen man dat je gaat lessen! Nu maar hopen dat het vlot gaat en je hem snel hebt
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:41 schreef Fylax het volgende:
Moet je trouwens per se theorie hebben gehaald voordat je mag rijlessen of mag je ook tijdens rijlessen theorie halen?
Je mag ook tijdens rijlessen theorie halen maar ik zou dat niet doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:41 schreef Fylax het volgende:
Moet je trouwens per se theorie hebben gehaald voordat je mag rijlessen of mag je ook tijdens rijlessen theorie halen?
hmm okequote:Op donderdag 17 maart 2016 19:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je mag ook tijdens rijlessen theorie halen maar ik zou dat niet doen.
Zou gewoon gaan leren, dan je theorie halen, en dan gaan lessen.
Ik heb namelijk tijdens het halen van m`n theorie óók gewoon rijlessen genomen, dit zorgt er voor dat je op een gegeven moment niet verder komt, want stel je bent na les 15 klaar voor je praktijkexamen of je TTT dan kan je dat beide nog niet inplannen omdat je nog geen theorie hebt. Maar je wilt natuurlijk óók niet stoppen met lessen omdat je dan dingen vergeet.. Dus je jaagt jezelf onnodig op extra kosten zo.
(Althans, zo ging het bij mij + Dat mijn verkeersinzicht super klote was)
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je mag ook tijdens rijlessen theorie halen maar ik zou dat niet doen.
Zou gewoon gaan leren, dan je theorie halen, en dan gaan lessen.
Ik heb namelijk tijdens het halen van m`n theorie óók gewoon rijlessen genomen, dit zorgt er voor dat je op een gegeven moment niet verder komt, want stel je bent na les 15 klaar voor je praktijkexamen of je TTT dan kan je dat beide nog niet inplannen omdat je nog geen theorie hebt. Maar je wilt natuurlijk óók niet stoppen met lessen omdat je dan dingen vergeet.. Dus je jaagt jezelf onnodig op extra kosten zo.
(Althans, zo ging het bij mij + Dat mijn verkeersinzicht super klote was)
Ik doelde op 15 lessen x 2 uur, dus 30 uur. Had wat duidelijker moeten zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Overigens doet gemiddeld persoon er ongeveer 35 lessen over om examen te halen, niet 15.
Dus ga alsjeblieft niet praten in uitzonderingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |